groveWILLEWETER Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) hoi ik heb ergens op sites en afbeeldingen gezien dat de grove street families nieuwe gang members kunnen krijgen maar ik weet niet hoe!!! weet 1 of meerdere van jullie wel hoe je dat krijgt????? EN DE S.W.A.T. TANK DAN kan je die ook ergens vinden??? please ik wil so graak swattie tankie Bewerkt: 9 november 2007 door groveWILLEWETER Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Hoe bedoel je? Dat je mensen in je gang kan nemen? Dat kan je doen door op iemand te richten (pc: rechter muisknop, PS2: R1) en vervolgens op G of H te drukken (PC) of op pijltje omhoog (PS2). Dit kan je alleen maar doen bij die groene mensten (Grove Street Members). Mocht je iets anders bedoelen, dan hoor ik dat graag. Edit: Verkeerd gelezen Reageren
joppie Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) hoi ik heb ergens op sites en afbeeldingen gezien dat de grove street families nieuwe gang members kunnen krijgen maar ik weet niet hoe!!! weet 1 of meerdere van jullie wel hoe je dat krijgt????? Ja dit kan met een mod, deze vervangt dan een aantal gangmembers uit de grove door de bestanden uit het gedownloade bestand. Voorbeeld: link: hier Hoe je ze in je spel krijgt: link: hier van Flying Dutchman. Bedoel je zoiets? Bewerkt: 25 oktober 2007 door joppie Reageren
jogi10 Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 :?Kun je me de link van gta samp geven(want het lukt mij nie) Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 (bewerkt) :?Kun je me de link van gta samp geven(want het lukt mij nie) tuurlijk, hier is die Je hoeft maar op een van deze vier te klikken en hij begint te downloaden : SA:MP 0.2.2 R2 Client - Mirror provided by littlewhitey SA:MP 0.2.2 R2 Client - Mirror provided by Azer SA:MP 0.2.2 R2 Client - Mirror provided by GTANet SA:MP 0.2.2 R2 Client - Mirror provided by The GTA Planet Bewerkt: 1 november 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
groveWILLEWETER Geplaatst: 7 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Ja dit kan met een mod, deze vervangt dan een aantal gangmembers uit de grove door de bestanden uit het gedownloade bestand.Voorbeeld: link: hier Hoe je ze in je spel krijgt: link: hier van Flying Dutchman. Bedoel je zoiets? JA!!! maar kan dat aleen op de computer en niet op ps2?? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Ja, dit kan alleen op de PC versie van SA en niet op de PS2 versie Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 JA!!! maar kan dat aleen op de computer en niet op ps2??Als je het spel op de PS2 speelt was het een stuk makkelijker geweest als je dat in de eerste post had vermeld, dan waren dat soort reacties je bespaart gebleven. Om meer gang members te krijgen zal je meer/alle gebieden moeten veroveren, dan lopen in alle gebieden grove members rond. Als het jou gaat om het rekruteren van homies raad ik je ook aan om de gang gebieden over te nemen. Door veel gebeiden te veroveren zal je respect een boost krijgen en je hebt respect nodig om meer homies te kunnen rekruteren tot een maximum van 7, meer is niet mogelijk! Als je desondanks toch nog wat anders bedoeld moet je dat dan maar even toch wat duidelijker / gespecificeerd aangeven. Succes Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 (bewerkt) SA:MP kan niet op de PS2, omdat die geen harde schijf heeft en omdat de disc van San Andreas niet herschrijfbaar/overschrijfbaar is. Als je toch met z'n tweeën wil spelen op de PS2 moet je gewoon een 2e controller kopen en dan naar een van de icoontjes gaan die hier te vinden zijn Bewerkt: 8 november 2007 door MartyCeha Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 Volgens mij lopen hier 2 onderwerpen door elkaar, lijkt mij niet echt handig en levert verwarring zoals in bovenstaande post van MartyCeha is te lezen. Bij deze is het onderwerp SA:MP in dit topic gesloten; verdere vragen, discussies, etc. hierover graag in het >Modding Forum< (Multi-player) plaatsen. Vanaf nu weer on-topic: Hoe krijg je nieuwe gang members bij de G.S.F.? Reageren
GTA007 Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 (bewerkt) gaat het hier om de ps2 of pc versie bij pc weet ik het niet zo goed maar bij ps2 moet je gewoon langdurig op een ventje van de G.S.F mikken en dan heb je hem gerecruteerd ik hoop dat ik heb kunnen helpen Bewerkt: 16 november 2007 door GTA-Sheep afbeelding verwijderd Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 gaat het hier om de ps2 of pc versie bij pc weet ik het niet zo goed maar bij ps2 moet je gewoon langdurig op een ventje van de G.S.F mikken en dan heb je hem gerecruteerd ik hoop dat ik heb kunnen helpenAleen mikken is toch echt niet voldoende! Dan zou je je een breuk mikken zonder dat er wat gebeurd, tot je een ons weegt. Om te rekruteren verwijs ik je met alle liefde door naar WikiGTA >> >klik< en dan de knop 'richten' + de knop 'Gang laten volgen'. Succes Edit @ hieronder: Maar wat ik bedoelde zijn de knoppen voor elk platform, dus ook de ps. Reageren
GTA007 Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 maar wat ik bedoelde was voor de ps versie was mikken en naar boven drukken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.