Jump to content

Wie heeft er liever. . . . . . . . . . . . . . . .

Wie heeft er liever een van deze spellen dan gta San Andreas? (SA staat er ook tussen dus heb je liever dat spel boven alles!!  

42 leden hebben gestemd

1. 1. Wie heeft er liever een van deze spellen dan gta San Andreas? (SA staat er ook tussen dus heb je liever dat spel boven alles!!

• 1 San Andreas
      17
    • 2 Zelda Windwaker
      0
    • 3 Far Cry
      2
    • 4 Half Life 2
      5
    • 5 Driver 3
      0
    • 6 Killzone neerlands trots!!
      1
    • 7 gta Vice city
      4
    • 8 DOOM 3
      0
    • 9 gta double pack!!!!!! (mischien liever de double pack?)
      0
    • 10 anders,,,namelijk,,(geef je reactie hieronder aan)
      10

Recommended Posts

Geplaatst:

san andreas toch

Maar ik wil ook nog gt4 hebben , maar ja dat wordt nog even wachten

driver 3 helemaal niet, nou ja die van mij niet want die doet het niet meer, allemaal krassen, stom broertje ook :angry:

Geplaatst:

Rome: Total War, dat is pas een mooie spel, gameplay, graphics en audio zijn hartstikke goed! Die staat nu bij mij op 1 in de top 10 beste games ever! ;)

Geplaatst:

Need for Speed Underground 2, gewoon omdat je je eigen auto kunt creeeren :D , maar natuurlijk is SA ook een spel die ik niet wil vergeten te hebben! ;)

Geplaatst:

Ik wil echt het liefste GTA San Andreas, ik heb m al pre-ordered staan, dus GTAgames gaat er ook op vooruit dan:p

Geplaatst:
Ik keek het rijtje af en ik was bij Half Life 2 toen ik klikte. B)

Ongelooflijk spel dat, alleen is Counter-Strike Source (zit bij HL2 in) niet zo best.

ik weet niet wat jij slecht vind aan css maar die is toch ook goed toen ik half-life2 had speel ik het spel een hele lange tijd door nu speel ik meer anderen steam games maar toch er is niks mis met counter strike sourse (ccs)

Geplaatst:

Ik vind san andreas nog altijd het beste, maar killzone en half-life2 zien er ook wel verleidelijk uit. Ik heb ze wel nog niet gespeeld( alleen van half-life2 een demo) maar ze zien er wel zalig uit. Maar omdat ik alleen van half-life een demo heb gespeeld en omdat ik san andreas zelf heb, heb ik voor san andreas gestemt. :rolleyes:

Geplaatst:

ik heb voor half life 2 gekozen

maar counter-strike 1.6 vind ik nog steeds het beste, dat is het enigste spel dat ik nog steeds speel

ik zit nu wel te w88 op battlefield2 ik vond battlefield 1942+ uitbreiding en battlefield vietnam ook goed.

battlefield 2 wordt uber!!! :D

Geplaatst:

Ik heb GTA Vice City gekozen omdat dat spel mijn echte grote ware liefde is... Maar haar zus San Andreas is ook wel een mooie ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...