GtaFan#1 Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Ik loop telkes net iets te snel en ben nogal opgefokt dus ik heb de hoop even laten vallen daarom vraag ik het hier even. Graag niks veranderen! De save: Greetz, GtaFan#1
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) Gehaald: Home Invasion Beloning: Respect Overig: Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Nog veel plezier met San Andreas Bewerkt: 25 oktober 2007 door Jow Tommy Verceti
GtaFan#1 Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Btw kan ik de save die jij dadelijk post gewoon bij mij oude zetten?
Galiorix Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Btw kan ik de save die jij dadelijk post gewoon bij mij oude zetten? Jazeker. Hij zit op een ander slot als de andere (namelijk slot en als je daar geen andere savegame heb dan gaat je oude niet verloren. Je kan het slot veranderen door het nummer in de bestandsnaam te veranderen. Slot 2 is: GTASAsf2.b terwijl slot 3 deze naam heeft: GTASAsf3.b Greetz
Recommended Posts