michelIII Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2007 heej gastuhh wil ff iemant een paartje op een foto van het beach-side hotel maken voor me dankjuh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2007 (bewerkt) volgens mij is dit hem bij die stip: over dit plaatje heb ik 1 kwartier over gedaan (om te uploaden) dit wees er plz blij mee Bewerkt: 27 oktober 2007 door Dark_Zemy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2007 volgens mij is dit hem bij die stip: over dit plaatje heb ik 1 kwartier over gedaan (om te uploaden) dit wees er plz blij mee Nope sorry, dat is het Standing Vice Point Hotel. Zelf weet ik helaas ook niet weten waar het Beachside Hotel is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
daviej87 Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2007 volgens mij is dit hem bij die stip: over dit plaatje heb ik 1 kwartier over gedaan (om te uploaden) dit wees er plz blij mee Nope sorry, dat is het Standing Vice Point Hotel. Zelf weet ik helaas ook niet weten waar het Beachside Hotel is ik zoek het ook voor iets te kopen maar niets te zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorin97 Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2007 volgens mij is het gewoon een van je safehouse greetz jorin97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2007 Geen enkel van je Savehouses is een hotel. Je hebt het oude huis van Phill (geen hotel), je hebt de keet (ook geen hotel) en je hebt het penthouse (heel misschien een hotel, maar het is zeker niet het Beach Side Hotel. En zover ik me kan herinneren is het ook geen savehouse in Vice City. Ik weet haast zeker dat het aan die hele lange boulevard ligt, op Vice Beach. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2007 volgens mij is het gewoon een van je safehouse greetz jorin97 Nee, dat is alleen in Vice City. Ook is dat niet het Beach Side hotel, maar dat is het Ocean View hotel. In Vice City is dat inderdaad je eerste Savehouse, maar in Vice City Stories kan je er helaas niet in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.