Jump to content

Waar is het Beach-side hotel?

michelIII

Recommended Posts

volgens mij is dit hem :D

bij die stip:

ditishotelkx6.th.png

over dit plaatje heb ik 1 kwartier over gedaan (om te uploaden) dit wees er plz blij mee :D

Nope sorry, dat is het Standing Vice Point Hotel. Zelf weet ik helaas ook niet weten waar het Beachside Hotel is :N

Delen op andere websites

volgens mij is dit hem :D

bij die stip:

ditishotelkx6.th.png

over dit plaatje heb ik 1 kwartier over gedaan (om te uploaden) dit wees er plz blij mee :D

Nope sorry, dat is het Standing Vice Point Hotel. Zelf weet ik helaas ook niet weten waar het Beachside Hotel is :N

ik zoek het ook voor iets te kopen maar niets te zien

Delen op andere websites

Geen enkel van je Savehouses is een hotel. Je hebt het oude huis van Phill (geen hotel), je hebt de keet (ook geen hotel) en je hebt het penthouse (heel misschien een hotel, maar het is zeker niet het Beach Side Hotel. En zover ik me kan herinneren is het ook geen savehouse in Vice City. Ik weet haast zeker dat het aan die hele lange boulevard ligt, op Vice Beach.

Delen op andere websites

volgens mij is het gewoon een van je safehouse

greetz jorin97 :cya:

Nee, dat is alleen in Vice City. Ook is dat niet het Beach Side hotel, maar dat is het Ocean View hotel. In Vice City is dat inderdaad je eerste Savehouse, maar in Vice City Stories kan je er helaas niet in :(

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...