Jump to content

Reacties en Vragen


Dutchy3010

Recommended Posts

Je moet zeker alleen dingen invullen die in 2007 zijn geweest he?
Nou, aangezien vorig jaar de Awards ook in oktober werden gehouden lijkt me oktober 2006-heden me de beste grens. Over 't algemeen dus inderdaad alleen 2007, maar iets van eind 2006 mag dus ook nog.
En wanneer geldt iets als nieuwkomer?
Dat is aan jullie om te beoordelen; Voor mij is een nieuwkomer een persoon/groep die dit jaar echt zijn doorgebroken...misschien is een bepaalde band al wel 10 jaar bezig maar zijn ze dit jaar echt doorgebroken, dan geldt dat voor mij gewoon als een nieuwkomer.
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm dan moet ik maar mijn ding editen, over het al gemeen is een Award gewoon over alle jaren heen. :Y
Tuurlijk niet...als je elk jaar een Awardshow doet, dan wint volgens jou elk jaar dezelfde? Dan kunnen we net zo goed direct ophouden en Bohemian Rhapsody van Queen tot beste nummer kronen, bij wijze van spreken.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 2 vragen:

- Ik heb alles gedaan met het beste van altijd.

Is dit ook goed?

- Ik heb bij 2 vragen 2 dingen ingevult omdat ik niet wist welke van die 2 het beste was. Is dit ook goed?

2 Artiesten/nummers invullen is niet zo erg, maar 't is wel de bedoeling dat je dingen invult van 2007.
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm dan moet ik maar mijn ding editen, over het al gemeen is een Award gewoon over alle jaren heen. :Y
Tuurlijk niet...als je elk jaar een Awardshow doet, dan wint volgens jou elk jaar dezelfde? Dan kunnen we net zo goed direct ophouden en Bohemian Rhapsody van Queen tot beste nummer kronen, bij wijze van spreken.

Tuurlijk wel, muziek verandert, tenminste bij mij wel.. :7

Daarnaast is het Beeld en Geluid Award van 2007, wilt nog niet zeggen dat de muziek in dat jaar moet zijn uitgekomen.. Dit vermelden jullie er niet bij. Wat ik vorig jaar mooi vind, wordt misschien wel weggestoten door een nieuwling. Je moet dus eigenlijk de titel; Beeld & Geluid uit het jaar 2007 Awards ervan maken, of er goed bij vermelden dat het alleen uit 2007 mag komen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet dus eigenlijk de titel; Beeld & Geluid uit het jaar 2007 Awards ervan maken, of er goed bij vermelden dat het alleen uit 2007 mag komen. :Y
Voor de duidelijkheid: Enkel dingen uit 2007 invullen a.u.b.!

Volgens mij staat het er duidelijk :7

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet dus eigenlijk de titel; Beeld & Geluid uit het jaar 2007 Awards ervan maken, of er goed bij vermelden dat het alleen uit 2007 mag komen. :Y
Voor de duidelijkheid: Enkel dingen uit 2007 invullen a.u.b.!

Volgens mij staat het er duidelijk :7

Ja, nadat ik deze geniale fout meldt hier.. :7

Maargoed, ik verander een paar dingen in mijn berichtje ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet dus eigenlijk de titel; Beeld & Geluid uit het jaar 2007 Awards ervan maken, of er goed bij vermelden dat het alleen uit 2007 mag komen. :Y
Voor de duidelijkheid: Enkel dingen uit 2007 invullen a.u.b.!

Volgens mij staat het er duidelijk :7

Ja, nadat ik deze geniale fout meldt hier.. :7

Maargoed, ik verander een paar dingen in mijn berichtje ;)

Het was geen fout...ik ging er vanuit dat Beeld & Geluid Awards 2007 duidelijk genoeg was, maar dat bleek dus niet zo te zijn.
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet dus eigenlijk de titel; Beeld & Geluid uit het jaar 2007 Awards ervan maken, of er goed bij vermelden dat het alleen uit 2007 mag komen. :Y
Voor de duidelijkheid: Enkel dingen uit 2007 invullen a.u.b.!

Volgens mij staat het er duidelijk :7

Ja, nadat ik deze geniale fout meldt hier.. :7

Maargoed, ik verander een paar dingen in mijn berichtje ;)

Het was geen fout...ik ging er vanuit dat Beeld & Geluid Awards 2007 duidelijk genoeg was, maar dat bleek dus niet zo te zijn.

Nee oke, ben het wel eens met;

ik ging er vanuit dat Beeld & Geluid Awards 2007 duidelijk genoeg was, maar dat bleek dus niet zo te zijn.

Nu weet iedereen het tenminste. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...