Jump to content

Reacties en Vragen

Recommended Posts

Geplaatst:
Waarom is muziek zo uitgebreid en film niet? Beetje oneerlijk verdeeld als je het aan mij vraagt.
Er wordt in de muziekindustrie per genre nou eenmaal meer geproduceerd dan in de filmindustrie...tenminste, qua bekende producties. Natuurlijk hadden we ook kunnen vragen om de beste horrorfilm, de beste thriller, beste actiefilm, beste animatiefilm en weet ik 't wat allemaal, maar dan zou je ze bij wijze van spreken van tevoren al toe kunnen kennen aan de winnaars aangezien die toch zo goed als zeker zullen winnen.

Maar suggesties voor meer categorieën zijn uiteraard van harte welkom, wie weet kun je volgend jaar dan wat meer tevreden zijn :)

Geplaatst:

Lol ik had een tijdje geleden aan GTA Sheep gevraagd of ik iets als de Movie Awards mocht organiseren, maar dit is er al :puh:

>>> Door GTA-Sheep: Ja, dat weet ik nog. Als ik daarmee onterecht toezeggingen aan je heb gedaan dan daarvoor excuses. Soms mis ik wel eens ergens een berichtje.....sorry<<<

Geplaatst: (bewerkt)
Waarom is muziek zo uitgebreid en film niet? Beetje oneerlijk verdeeld als je het aan mij vraagt.

Er wordt in de muziekindustrie per genre nou eenmaal meer geproduceerd dan in de filmindustrie...tenminste, qua bekende producties. Natuurlijk hadden we ook kunnen vragen om de beste horrorfilm, de beste thriller, beste actiefilm, beste animatiefilm en weet ik 't wat allemaal, maar dan zou je ze bij wijze van spreken van tevoren al toe kunnen kennen aan de winnaars aangezien die toch zo goed als zeker zullen winnen.

Dat is grootste onzin, er komen zat nieuwe films uit. "Bekende producties" is ook onzin, daar is iedereen anders over. Ik zou zo een rijtje nieuwe films kunnen opnoemen van deze week en geen één lied. Zullen er best wel zijn, maar in die crap muziek van nu zit toch bijna niets tussen. Zo zie je, "smaak". In dit jaar zijn er zat goede films geweest dus bullshit dat je de winnaars al weet.

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:

Ik vond het in te vullen lijstje ook nogal mager, in de TV Wereld gebeurd er heel veel. :Y

Misschien zelfs meer dan in de muziekwereld, muziek kun je onderverdelen in soorten, maar films in acteurs, muziekcomponisten, regisseurs etc. Daarnaast is het geld wat in de tv wereld om gaat veel meer dan in de muziek. Hopenlijk komt er volgend jaar een betere/grotere lijst die ook Beeld uit Beeld. :Y

Geplaatst:

Besef wel dat wij ook keuzes moeten maken. Vorige keer hadden we veel en veel meer vragen. Maar toen kwamen er geen nominaties, aangezien het teveel was. Of halve nominaties. Of zelfs hele vragen waar niemand op geantwoord had. Daarom hebben we het dit keer ingekort. En het is logischer om muziek meer te doen als films, vergelijk het aantal nummers maar met het aantal goede films en je weet het gelijk.

Geplaatst:
Besef wel dat wij ook keuzes moeten maken. Vorige keer hadden we veel en veel meer vragen. Maar toen kwamen er geen nominaties, aangezien het teveel was. Of halve nominaties. Of zelfs hele vragen waar niemand op geantwoord had. Daarom hebben we het dit keer ingekort. En het is logischer om muziek meer te doen als films, vergelijk het aantal nummers maar met het aantal goede films en je weet het gelijk.

Tellen 20 soundtracks per film mee? ^_^

Geplaatst:
wanneer komt de volgende ronde :puh:???

allemaal stemmen he?

Wie weet word het wel jou fan !

Ik heb vanacht alle stemmen zitten tellen en ongeveer bepaald welke erin moeten komen. Zeer binnenkort zal je dus de poll kunnen verwachten. ;)

Tellen 20 soundtracks per film mee? ^_^

Hoe bedoel je dit?

Geplaatst:

Nou vele nummers worden uniek gemaakt door bekende zangers en zangeressen voor een film, denk aan GoldenEye, gezongen door Tina Turner etc. Ik heb hier soundtrack cds liggen van 20 nummers voor een film, dit in tegenstelling tot 1 nummer van een zanger die het via Muziek doet. Snap je?

Een artiest maakt 1 nummer

Een artiest maakt 20 nummers voor een film

Dit tikt dus al snel lekker aan. :Y

Geplaatst:

Ik snap je nog altijd niet. Die Soundtracks los gezien van de film horen nog altijd bij muziek. Dus ik snap je doel van die posts niet echt :$

@ hieronder: dat is misschien wel waar, als je het als één geheel ziet. Maar dán moet je het ook als één film zien. Als je alles los ziet, is het muziek. Dus je redenatie klopt nog altijd niet. ^_^

Geplaatst:
Ik snap je nog altijd niet. Die Soundtracks los gezien van de film horen nog altijd bij muziek. Dus ik snap je doel van die posts niet echt :$

En het is logischer om muziek meer te doen als films, vergelijk het aantal nummers maar met het aantal goede films en je weet het gelijk. Schreef jij, terwijl er dus per film 20 tracks worden uitgegeven wat dus meer is dan één nummer, ik zie de soundtracks uiteraard als een filmdeel, je zou eens GoldenEye zonder die tracks moeten afspelen, it's a part of. Snap je? :Y

Maargoed, teveel posts over dit..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...