Jarno Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 Beste leden, Ik heb een vraag. Willen jullie in de GTAG Download Database nog SwIFMoDs spullen hebben? Zoals wapens en wagens? Reageren
Scott16 Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 Ik zou het wel leuk vinden ja, Ik zag net pas dat Swifmods gestopt is. Erg jammer moet ik zeggen. Reageren
Jarno Geplaatst: 4 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 (bewerkt) SwIFMoDs bestaat nog hoor. Alleen Joriz is zo aardig geweest om onze forums te verwijderen meer niet. Je kan onze forum & werk zien op: --- Handige links: --- Edit: Mag van Joriz niet neerzetten. :lol: Bewerkt: 4 januari 2005 door Jarno Reageren
Scott16 Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 oh ik dacht al,gelukkig dat jullie er nog zijn. Reageren
Jarno Geplaatst: 4 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 Er staan nu 3 Wapens voor GTA VC van SwIFMoDs in de GTAGames Download database. Reageren
X-TX Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 Waarom is alles weg, er zijn wel meer sites die dezelfde mods hebben van bepaald team. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.