GtaFan#1 Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Ik had op de site al iets gevonden maar kon het niet terug vinden Weet iemand welk topic dat is? want ik wil graag gaan modden! Alvast bedankt! Gtafan#1!, Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Ik had op de site al iets gevonden maar kon het niet terug vinden Weet iemand welk topic dat is? want ik wil graag gaan modden! Dan bedoel je waarschijnlijk óf dit topic (Handling Tutorial) óf dit topic (Ontleding van de handling). Overigens waren beide topics ook te vinden met de zoekfunctie. Mocht je iets niet kunnen vinden, raadpleeg dan eerst de zoekfunctie. Met de juiste trefwoorden vind je met gemak een (oud) topic terug. Reageren
GtaFan#1 Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 (bewerkt) EDIT Even over iets anders: Hoe verander ik de naam van een voertuig? Ik heb de gxteditor, maar ik ken er geen wijs uit. Want ik wil graag van Nrg-500 --> Yamaha M1 En bv Comet--> Porsche Carrera GT Graag wil ik weten hoe dit moet Bewerkt: 26 oktober 2007 door GtaFan#1 Reageren
K.O. Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Open American.gxt en zoek met Ctrl+F naar 'NRG'. Dan kom je terecht op 2 adressen, te weten C4054449 en E440E84B in Main. Rechts verander je NRG-500 in Yamaha M1. Je doet precies hetzelfde voor de Comet (7CB3522E in Main, doe gewoon Ctrl+F) en je slaat het bestand op. Dat is alles! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.