mike112 Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 soms als ik men prullenmand leeg in windows vista dan zie ik geen pictogram meer en dan na het opnieuw opstraten is hij er nu wou ik weer men prullenbak legen alleen nu is men hele prullebak weg en op een systeem herstel zit ik ook nie te w8ten heb net windows dreamscene geinstaleertop home primieum weet iemand hoe ik dat pictogrammetje weer terug krijg iedereen die xp heeft houden zo ik ga het ook kopen ik raad iedereen af om windows vista te kopen heb je windows vista wel net als mij dan gecodoleert-.- Reageren
mike112 Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 ik ga xp vandaag nog kopen ik word egt gek van die windows vista en voor eht 3d effect hoe je vista ook nie te nemen want dat kan ook met xp : Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 ik ga xp vandaag nog kopen ik word egt gek van die windows vista en voor eht 3d effect hoe je vista ook nie te nemen want dat kan ook met xp : Hoe dan? Ontopic: Ik heb zelf geen Vista maar iemand die Vista heeft kan met gemaakt even de snelkoppeling zippen en hier plaatsen Want volgen mij is de prullebak niet helemaal te verwijderen of je moet de weergave van onzichtbare objecten aan hebben staan Greetz Reageren
David22 Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 (bewerkt) Probeer de prullenbak eens zo terug te krijgen: Een rechtermuisknopklik (galgje ) op het bureaublad Aan persoonlijke voorkeur aanpassen... In het blauwe balkje links klikken op 'Bureaubladpictogrammen wijzigen' Zorgen dat 'prullenbak' aangevinkt staat Klik op 'ok' Sluit alle vensters Succes! Edit: Vista valt best wel mee hoor, als je weet hoe je ermee moet omgaan! Edit 2: Want volgen mij is de prullebak niet helemaal te verwijderen of je moet de weergave van onzichtbare objecten aan hebben staan Zo werkt het ook in XP, alleen doe je dan bij stap 2 'Eigenschappen' en bij 3 'Klik onder het tabblad 'Bureaublad' op 'Bureaublad aanpassen' Edit 3: En btw. Ik heb Windows Vista Ultimate (Alleen dan heb je dat 3D effect) En dat gebruik je echt nooit hoor. Nee hoor, je hebt het bij alle Vista's behalve Home Basic. Bewerkt: 27 oktober 2007 door David22 Reageren
T@rget Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik verwijder gewoon alles met Shift+Delete. doen hoef je het ook niet uit de prullenbak te gooien En btw. Ik heb Windows Vista Ultimate (Alleen dan heb je dat 3D effect) En dat gebruik je echt nooit hoor. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik verwijder gewoon alles met Shift+Delete. doen hoef je het ook niet uit de prullenbak te gooienEn btw. Ik heb Windows Vista Ultimate (Alleen dan heb je dat 3D effect) En dat gebruik je echt nooit hoor. Nee hoor, vanaf Vista Home Premium en hoger heb je de zogenaamde Aero stijl met transparantie en 3d-effect. Alleen Vista Home Basic en Vista Starter (Starter niet in NL verkrijgbaar) ontbreekt die functie.En of je het nooit gebruikt is eigenlijk erg persoonlijk, ik gebruik het wel erg vaak moet ik zeggen. Met XP gebruikte ik ook al vaak de "alt-tab" functie, wat eigenlijk gewoon hetzelfde is.. Ook ik was in het begin nogal huiverig voor Vista, maar ik moet zeggen dat het me 100% meegevallen is. Het werkt soepel en ik heb er nog geen problemen mee gehad. Tuurlijk is het jammer dat er nog steeds relatief veel oudere programma's zijn die niet of moeilijk draaien op Vista, maar dan kan je je afvragen of dat wel aan Vista ligt. Veel fabrikanten zien het verschijnen van Vista als een kans, een kans om hun nieuwste versies van hun producten te verkopen. Voorbeeld daarvan is bijvoorbeeld Nero. Nero7 wil niet echt lekker draaien op Vista, en laat zich soms helemaal niet installeren op Vista. Nero heeft natuurlijk expres geen patch uitgebracht voor Nero7, omdat Nero8 (die volledig compatible is met Vista) recentelijk op de markt verschenen is. Net zoals Microsoft hebben al die fabrikanten een commerciele instelling, ze willen geld verdienen.. Overigens was die hele heisa in de tijd de overgang van Windows 98/2000/Millenium naar XP niet anders. Niemand wilde over naar XP omdat het nog zoveel problemen had. Grootste oorzaak daarvan was dat XP op de fundamenten van Windows NT (zakelijke OS) gebaseerd was, en daardoor een hoop games/programma's niet functioneerden in XP. Naarmate het eerste service-pack voor XP uitkwam werd het programma al een stuk stabieler en beter. En iedereen die nu met pc's werkt weet dat XP met service-pack 2 een zeer aangenaam OS is.. Het eerste service-pack voor Vista laat niet lang meer op zich wachten, waarschijnlijk verschijnt de pack al begin volgend jaar, die je automatisch bij de updates krijgt aangeboden. Je zult merken dat na installatie van dat service-pack Vista een stuk stabieler zal draaien, en de meeste problemen opgelost zijn. Natuurlijk is dat geen oplossing voor de compatebiliteit van oudere programma's, maar zoals gezegd ligt dat in handen van de betreffende fabrikanten van die programma's.. Tja, en over een jaar of tien zal het hele verhaal weer van voor af aan beginnen. Een nieuw besturingssysteem biedt zich aan, en het zal weer klachten regenen erover. Net als nu over Vista, en tegen die tijd over zijn vervanger... Reageren
moechy Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 maar ik weet niet of jullie het weten hé maar vista is maar een tijdelijke oplossing.windows heeft dat veel te vroeg uitgegeven.binnenkort komt er een nieuw systeem(ja op de basis van vista) Reageren
gta-pilot Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 het beste wat je kan doen is dual boot : installeer Windows XP dan maak je een extra schijf aan (moet wel NFTS zijn!!!) dan start je je pc op met de vista cd/dvd volg de stappen en klik dan op : zelf installeren (geen upgrade!!!!) dan kilk je de schijf aan waar niks op staat (als XP op 'c' staat dan zet je vista bv op 'b' dan volg de stappen............ re start je pc en dan krijg je bij elke opstart een scherm met 'earlier version of Windows' dat is XP en dan 'Windows vista' dat is vista en het werkt perfect Reageren
G13nn Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 windows vista is helemaal geen tussen systeem, en er wordt een hele hoop verzonnen omdat het logisch LIJKT windows vista is een stuk stabieler, maar hardware moet er nog aan "wennen" de fabrikant kent het nog niet zo goed, en stelt de producten steeds een beetje beter bij zodat ze goed functioneren met vista Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.