Jump to content

Hoeveel voertuigen In Gta IV


danz

Recommended Posts

Ik denk dat er rond de 250 voertuigen in gta iv zitten.

Wat denken jullie?

Ik vind dit nou niet echt een heel nuttig topic als ik eerlijk moet zijn :?

Maar ja om toch maar te antwoorden: Ik denk dat er ongeveer 1,5 keer zoveel voertuigen in zitten als in San Andreas.

In Vice City zaten ongeveer 2 keer zo veel voertuigen als in GTA 3, en in San Andreas weer 2 keer zo veel als in Vice City. Dus het zou ook gewoon 2 keer zoveel als in San Andreas kunnen zijn. Maar dat betwijfel ik. We zien wel..

Link to comment
Delen op andere websites

Zo veel als nodig is om een afwisselend verkeersbeeld te geven. Dat was in de voorgaande GTA's dus echt niet. Er stond een hele rij van dezelfde voertuigen bij een stoplicht. In een wijk kwamen de hele tijd dezelfde voertuigen. Een beetje meer diversiteit is realistisch. En R* gaat voor realisme in GTA IV dus ik denk dat er een behoorlijk aantal voertuigen in zal zitten. Veel meer als de voorgaande GTA's.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij heeft de topic aanmaker weer te veel speculaas gegeten. want hierover speculeren lijkt me niet zo zinvol.

:schater: ik denk dat er ongeveer evenveel voertuigen zullen zijn als in SA want in IV zijn geen vliegtuigen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er wel veer meer auto's zullen zijn dan san andreas omdat de meeste auto's in de steden of op de snelwegen reden en je ziet geen tractor op de weg rijden in Liberty City. Ik denk vooral dat je veel taxi's met reclame erop ziet rijden. En als Liberty City 3/4 van san andreas word, verwacht ik wel dat er heel veel auto's zijn als Liberty City een en al stad is.

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij heeft de topic aanmaker weer te veel speculaas gegeten. want hierover speculeren lijkt me niet zo zinvol.

:schater: ik denk dat er ongeveer evenveel voertuigen zullen zijn als in SA want in IV zijn geen vliegtuigen

ja nou dat scheelt ook hooguit 10 voertuigen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop op coole amerikaanse pimp-bakken en europese sportauto's.

Ook Hummers en tal van SUV's enz mogen erin zitten...

En wat ik zeker niet wil, is dat je telkens dezelfde auto's in dezelfde wijken vindt, zoals het geval was in SA en vorige edities. OK, dure sportauto's passen niet in Dukes ^_^ (of wel soms?? Dealers bijvoorbeeld)

Yooo

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop op coole amerikaanse pimp-bakken en europese sportauto's.

Ook Hummers en tal van SUV's enz mogen erin zitten...

En wat ik zeker niet wil, is dat je telkens dezelfde auto's in dezelfde wijken vindt, zoals het geval was in SA en vorige edities. OK, dure sportauto's passen niet in Dukes ^_^ (of wel soms?? Dealers bijvoorbeeld)

Yooo

Als je met een dure sportwagen in Dukes gaat rondrijden kan ik je garanderen dat hij gestolen word. :D (denk ik).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop ook dat er wel meer , maar dan wel veel meer auto's komen, en dan niet per ce verschillende maar wel verschil aan elkaar misschien qua kleur of deuken. Als je nu in SA kijkt zie je steeds hele invasies de zelfde auto's achter elkaar aan rijden en dat noem ik niet echt realistisch, dus ik hoop dat ze ook echt de auto's goed gaan fixen met kwaliteit. En ook t liefst dikke americaanse bakken en range rovers. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...