Jump to content

PS2 Games Online

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey allemaal,

Ik zag laatst een topic(helemaal vergeten hoe die heet en kan um niet meer vinden met zoekfunctie :N ), waarin stond dat de spellen waar "PAL" en een "Britse Vlag" op staat, dat de spellen zijn die online kunnen maar bij mij staat op geen een spel een "Britse Vlag", wel het "PAL" teken maar op sommige spellen (i.d.g F1 04) "Compitabel met Network Adaptor (Ethernet) (voor Playstation®2): 1-10 spelers". Dus dat spel kan gewoon online terwijl er geen "Britse vlag" op staat. Nou is mijn vraag;

Maakt het iets uit dat er wel/niet een britse vlag op staat?

Met vriendelijke groet,

Dubbeh.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou zweren dat een Britse vlag zou betekenen dat het de UK versie is... Sommige spellen kunnen ook online zonder dat de Britse vlag erop staat, dus die hebben er gewoon niets mee te maken.

Wat heeft dit met SA te maken? (De PS2 versie heeft hier geen Britse vlag en je kan ook niet online ermee).

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

PAL (Phase Alternating Line) heeft met het TV systeem te maken en is de gebruikelijke standaart voor West Europa. Het heeft niets met online speelbaarheid te maken. De britse vlag geeft aan dat het spel voor de Britse markt is gemaakt.

Als een spel online speelbaar is staan er meestal gewoon termen asl With netplay, online speelbaar enz.

Achterop de verpakking wordt dit ook vermeld.

ps. dit topic had in het games gedeelte mogen staan.

Geplaatst:

Op spellen die online gespeeld kunnen worden staat op de voorkant van het hoesje zo'n blauw balkje met ofwel 'with network play', ofwel 'geschikt voor netwerk'. Het PAL-logo staat voor de regiocodering van de game, dat betekent dat je alleen PAL-games kunt spelen op een PAL-PS2. Het PAL-gebied is Europa, Australië en Zuid-Afrika, dus kort gezegd kun je geen Amerikaanse of Japanse games spelen op een Europese PS2. Dit heeft verder weinig met de onlinefunctie te maken, hoewel ik niet zeker weet of je met een NTSC-PS2 in Europa online kunt spelen.

Tot slot, die Britse vlag op de achterkant van sommige games heeft niets met de onlinefunctie te maken. Volgens mij heeft dat eerder iets te maken met de taal of iets dergelijks, maar dat weet ik niet zeker. In ieder geval iets wat er niet toe echt toe doet.

Geplaatst:
Op spellen die online gespeeld kunnen worden staat op de voorkant van het hoesje zo'n blauw balkje met ofwel 'with network play', ofwel 'geschikt voor netwerk'. Het PAL-logo staat voor de regiocodering van de game, dat betekent dat je alleen PAL-games kunt spelen op een PAL-PS2. Het PAL-gebied is Europa, Australië en Zuid-Afrika, dus kort gezegd kun je geen Amerikaanse of Japanse games spelen op een Europese PS2. Dit heeft verder weinig met de onlinefunctie te maken, hoewel ik niet zeker weet of je met een NTSC-PS2 in Europa online kunt spelen.

Tot slot, die Britse vlag op de achterkant van sommige games heeft niets met de onlinefunctie te maken. Volgens mij heeft dat eerder iets te maken met de taal of iets dergelijks, maar dat weet ik niet zeker. In ieder geval iets wat er niet toe echt toe doet.

Ok dan :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...