gtamaster1 Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 hoi,, ik heb deze processor: intel core 2 duo E4300 1.80 Ghz ( 2 processors dus ) maar ik vind dit relatief weinig en ik wil dat hij bij nieuwe games goede prestaties levert.. maar ik wil graag weten hoe ik hem moet overklokken en wat dat kost, want ik heb zelf geen idee grtz Reageren
Boris H. Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Om je processor te overclocken heb je eerst een betere koeling nodig. Je moet die dan op je processor monteren zodat hij beter gekoeld wordt. Als je dit niet doet raakt je processor oververhit en zal je computer niet werken. Nadat je dit hebt gedaan moet je eerst kijken of je koelprestaties beter zijn. Zoja kun je beginnen met overclocken. Om te overclocken moet je in de bios kijken waar je dit kunt doen. Je moet dan met stapjes van 5 tot 10 MHz overclocken en na iedere stap testen of het stabiel loopt. Meer info over het hoe en wat kun je hier vinden. Veel succes ermee! Boris H. Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 dus ik moet overklokken zelf doen?? dus het kost eigenlijk niks behalven een ventilator Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Inderdaad, maar pas wel op. Als je merkt dat de PC warm begint te worden, moet je je PC afsluiten. Direct . Het is da n ook wel een risico. Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 (bewerkt) ik heb volgens mij gevonden wat ik moet veranderen,, maar ik weet alleen niet waarnaartoe ik denk dat ik dit moet vervangen voor iets meer: en dit is mijn CPU: klopt dit???????? Bewerkt: 27 oktober 2007 door gtamaster1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.