Maffiadon Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Tijdens de installatie van de sa patcher krijg ik bij directory selecteren deze melding: This program cannot patch the installed version of san andreas because of the following reason: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\gta_sa.exe: unknown version Wat moet ik doen? Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Tijdens de installatie van de sa patcher krijg ik bij directory selecteren deze melding:This program cannot patch the installed version of san andreas because of the following reason: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\gta_sa.exe: unknown version Wat moet ik doen? Voor zover ik weet komt dit alleen voor als je een illegale versie van San Andreas heb en de .exe vervangen hebt door die van een NO CD crack. Instaleer GTA San Andreas opnieuw en patch daarna meteen, dan zou hij het moeten doen Greetz Reageren
Maffiadon Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Is er dan een manier om men save file te houden terwijl ik hem opnieuw installeer? Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) Ik meende dat deze automatisch behouden bleven en dat je kon kiezen om ze te laten verwijderen. Je kan ook gewoon de map 'GTA San Andreas User Files'(die in Mijn Documenten staat) kopiëren en op je bureaublad of een andere plaats plakken. Als je hem dan opnieuw hebt geïnstalleerd kan je deze map gewoon weer terugplaatsen in Mijn Documenten. Bewerkt: 28 oktober 2007 door VWO-er Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Savegames blijven standaart staan als ik me niet vergis. Overigens als je versie 2.0 heb en je downgrade naar versie 1.0 dan is er grote kans dat je savegames niet werken. Dus het lijkt me verstandig dat je GTA San Andreas opnieuw installeert, de map kopieert in de Rockstar Games map en dan op één van de 2 installaties de downgrader installeert. Zo kan je SA:MP doen en je 2.0 savegames nog gewoon spelen Greetz Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Savegames blijven standaart staan als ik me niet vergis. Overigens als je versie 2.0 heb en je downgrade naar versie 1.0 dan is er grote kans dat je savegames niet werken. Dus het lijkt me verstandig dat je GTA San Andreas opnieuw installeert, de map kopieert in de Rockstar Games map en dan op één van de 2 installaties de downgrader installeert. Zo kan je SA:MP doen en je 2.0 savegames nog gewoon spelen Greetz Na de patcher kan je je savegames nog wel spelen hoor, de patcher zorgt er alleen voor dat je kunt modden, en zorgt er niet voor dat je je savegames niet meer kunt spelen. Dat laatste komt doordat je de main.scm en script.img vervangt, die bepalen welke versie savegames je kunt spelen Reageren
Lorenzo12 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Tijdens de installatie van de sa patcher krijg ik bij directory selecteren deze melding:This program cannot patch the installed version of san andreas because of the following reason: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\gta_sa.exe: unknown version Wat moet ik doen? Voor zover ik weet komt dit alleen voor als je een illegale versie van San Andreas heb en de .exe vervangen hebt door die van een NO CD crack. Instaleer GTA San Andreas opnieuw en patch daarna meteen, dan zou hij het moeten doen Greetz nou bedankt dan voor deze tip ik kan die patch niet erin zetten ook dus ik probeer wel even op jouw idee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.