thijs Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 als ik gta start wekrt het enzo maar onder het spelen komen er steeds van die groen punten enzo en auto's zijn helemaal misvormd weet iemand heo je dit weghaald Reageren
GtaSlave Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Kun je eens een Screen maken? Dan kan ik misschien wel verder helpen Reageren
GtaSlave Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 (bewerkt) Zoek nieuwe drivers voor je video kaart En nog een vraag is het een nieuwe video kaart? Edit: Want had het probleem zelf ook, toen ik een nieuw video kaart had gekocht (nividia 7300 GT) toen had mijn neef windows dr opnieuw op gezet met sp2, en toen draaide het wel perfect alleen met download programma's wil die nog wellis weigeren;) Bewerkt: 26 oktober 2007 door GtaSlave Onnodige quote verwijderd. Reageren
thijs Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 (bewerkt) Zoek nieuwe drivers voor je video kaartEn nog een vraag is het een nieuwe video kaart? Edit: Want had het probleem zelf ook, toen ik een nieuw video kaart had gekocht (nividia 7300 GT) toen had mijn neef windows dr opnieuw op gezet met sp2, en toen draaide het wel perfect alleen met download programma's wil die nog wellis weigeren;) ik hep ebst oude geforce fx5200 maar waar kan je dan die drivers vinden Bewerkt: 26 oktober 2007 door thijs Reageren
HerrieM Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us Daar kun je nog drivers vinden voor de FX serie. Reageren
martijnenvalentijnSA Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 je moet een nieuwe videokaart dit krijg je als ie kapot is.. dus het heeft niets met drivers of wat dan owk te maken. probeer , als kan , een andere videokaart! Reageren
thijs Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 je moet een nieuwe videokaart dit krijg je als ie kapot is.. dus het heeft niets met drivers of wat dan owk te maken. probeer , als kan , een andere videokaart! het beeld is nu weer goed dus hoef geen neiuwe vid kaart en thx ppl Reageren
GtaSlave Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 je moet een nieuwe videokaart dit krijg je als ie kapot is.. dus het heeft niets met drivers of wat dan owk te maken. probeer , als kan , een andere videokaart! mijn nieuwe kaart deed het toch ook? dachten ook dat ie stuk was dus nieuwe gehaald maar deed het nog steeds, dus het lach zeer zeker niet aan de stukheid van dat ding, alleen lag het aan mij pc die geen sp2 had Reageren
martijnenvalentijnSA Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 die balken etcc.. wat je dan ziet , heten artifacts , en komen vaak door hoge temperaturen , of een kapotte videokaart. dus vandaar dat ik dacht dat zijn videokaart gewoon kapot was! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.