Jump to content

Wat weten we niet van Bush


Ruwie

Recommended Posts

Zoals jullie denk ik wel weten is Bush de minst geliefde president van Amerika ooit ;) Maar het blijkt nu dat hij meer is dan een domme cowboy uit Texas..

Zo is pas bekend gemaakt dat hij lid is van de geheime vereniging Skulls&Bones.. Dit is een vereniging waarvan de oorsprong begon op de Yale-Universiteit. Het was een studentenclubje die 2 keer in de week in een soort tombe bijeenkwam. De club kreeg steeds meer aanzien en tegewoordig hebben ze leden op alle belangrijke posities zitten... Sommige mensen denken dat dit voor een doel is. Een geheime schaduwregering. De ultieme politiestaat in heel de wereld. Een regering die over alles beslist. Hier is een lijstje met leden van Skulls&Bones:

George Bush

Bush Senior

Onze eigen koningin Beatrix.

Rise

de VN-baas

en nog veel meer koningen,presidenten en belangrijke zakenmensen van heel de wereld...

Je hoeft mij niet op mijn woord te geloven ;) Daarom een filmpje met ondertiteling van een man die als enigste van de hele wereld als niet-lid naar binnen is weten te komen...

http://www.eqgen.nl/html/multimedia_illuminati_secrets.html

Hier de complete film zonder ondertiteling:

http://video.google.com/videoplay?docid=-1...&q=bohemian

Deze man, Alex Jones heeft ook de aanslagen van 11 september onderzocht en is tot de conclusie gekomen (en daar heeft hij veel bewijs voor) dat de Amerikaanse regering achter de aanslagen zit..Hier nog een filmpje dat aangeeft dat Amerika veranderd in een politiestaat:

http://video.google.nl/videoplay?docid=-46...h&plindex=0

De leden van Skulls&Bones gebruiken ook handsigalen om aan te geven dat ze lid zijn:

http://www.eqgen.nl/html/illuminati_heilsatan.html

Ik zou zeggen.. Bekijk dit materiaal eens goed en oordeel dan zelf ;)

De boodschap die ik wil meegeven: Geloof niet alles wat je verteld wordt door de gevestigde media....

Bewerkt: door Ruwie
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruwie

    39

  • Mania-92

    14

  • Froop

    10

  • Piet-Herr

    8

Belachelijk. :schater:

Zie jij beatrix al haar klein kinderen verbranden?

Je beweet nu wel dat Beatrix, Bush, Rise etc. lid zijn van zo'n soort organisatie maar dat kun je nieteens bewijzen...

Ik kan ook een topic maken dat Beatrix en Willem-Alexander lid zijn van de organisatie voor incest (???), geloof jij dat?..

Kom eerst eens met bewijzen voordat je zo'n belachelijke beschuldigingen gaat doen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ruwie volgens mij heb je de feitjes niet helemaal op een rijtje. Volgensmij laat je je te veel lijden door websites/documentaires met complottheorieën.

Dat George Bush senior en junior lid zijn van Skulls&Bones klopt. Het is een zeer bekend dispuut waar inderdaad veel invloedrijke Amerikaanse politica deel van uit hebben gemaakt/maken.

Echter dat Konigin Beatrix lid is van Skulls&Bones is totale onzin. Ze heeft nooit in Yale gestudeert en ze heeft nooit in de Verenigde Staten gewoond.

Ik denk dat je de bekende Bilderberg groep (genoemd naar het hotel op de Bilderberg in de buurt van Arnhem met de gelijknamige naam). Daar is Beatrix namelijk wel lid van.

Ik raad je aan om al die 'documentaires' met een korreltje zout te kijken. Meeste 'bewijzen' en 'feiten' worden namelijk zo getoont of verdraait dat iet echt waar lijkt te zijn terwijl meestal in die documentaires het bewijs/feit totaal onwetenschappelijk is of uit de content is gerukt.

Wil je wel wat weten over de Bilderberg groep dan raad ik je deze Engelse Wikipedia pagina aan: http://en.wikipedia.org/wiki/Bilderberg_Group

Die is de laatste maanden gelukkig al heel erg op onzin en complottheorieën gecheckt waardoor er nu een aardig betrouwbaar artikel staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen gaan gewoon redenen zoeken om Bush de grond in te boren nu. Maar ik vind dat die Goor ofzo maar president van Amerika moet worden, maar hij wou dat niet meer toch? Ik heb een documentaire over hem gezien en die man heeft echt geen stomme ideeën.

Link to comment
Delen op andere websites

Ruwie volgens mij heb je de feitjes niet helemaal op een rijtje. Volgensmij laat je je te veel lijden door websites/documentaires met complottheorieën.

Dat George Bush senior en junior lid zijn van Skulls&Bones klopt. Het is een zeer bekend dispuut waar inderdaad veel invloedrijke Amerikaanse politica deel van uit hebben gemaakt/maken.

Echter dat Konigin Beatrix lid is van Skulls&Bones is totale onzin. Ze heeft nooit in Yale gestudeert en ze heeft nooit in de Verenigde Staten gewoond.

Ik denk dat je de bekende Bilderberg groep (genoemd naar het hotel op de Bilderberg in de buurt van Arnhem met de gelijknamige naam). Daar is Beatrix namelijk wel lid van.

Ik raad je aan om al die 'documentaires' met een korreltje zout te kijken. Meeste 'bewijzen' en 'feiten' worden namelijk zo getoont of verdraait dat iet echt waar lijkt te zijn terwijl meestal in die documentaires het bewijs/feit totaal onwetenschappelijk is of uit de content is gerukt.

Wil je wel wat weten over de Bilderberg groep dan raad ik je deze Engelse Wikipedia pagina aan: http://en.wikipedia.org/wiki/Bilderberg_Group

Die is de laatste maanden gelukkig al heel erg op onzin en complottheorieën gecheckt waardoor er nu een aardig betrouwbaar artikel staat.

In het eerste kan ik je niet helemaal gelijk geven ;) Naar mijn mening heb ik alles nog redelijk op een rijtje ;) Maar het laatste moet ik je wel gelijk geven. Ik heb de Bilderberggroep inderdaad verward met Skulls&Bones. Maar ze hebben wel alletwee hetzelfde doel: een wereldregering..

Daarom lijkt het mij ook niet meer dan vanzelfsprekend dat deze twee groepen samenwerken... En over die documentaires gesproken.. Heb jij ze allemaal al bekeken??

Ik denk het niet.. Dat bewijst dus dat je hier al hebt geschreven met een voorgesproken mening..

En voor de mensen die niet willen geloven dat Bush lid is van Skulls&Bones (wat ik ook eigenlijk niet verwacht had toen ik dit postte) zoek dan maar eens op internet..

Bush heeft zelf gezegd tijdens een interview op televisie dat het zo geheim is dat hij er niet over mag praten..

Het wordt tijd om de waarheid onder ogen te zien ;) En dat sommige mensen me hier voor gek verklaren houd me echt niet tegen hoor.. Net zoals het Alex Jones niet tegenhoudt om door te gaan met zijn onderzoek terwijl hij al meerdere malen op valse beschuldigen vast heeft gezeten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Alex Jones maakt vermakelijke documantaires maar je moet ze idd met een hele grote korrel zout nemen. "Secret police here, secret police videotaping us!" en natuurlijk constant op de vlucht voor zeppelins die hem in de gaten houden. Hij weet leuke feitjes op te graven, maar legt altijd links die ik niet helemaal kan volgen. Arnold Schwarzenegger's pa was een SS-er, en nu willen de 'new-nazis' hem naar voren schuiven als leider van de nieuwe orde. Met natuurlijk plaatjes van Hitler en Bush erbij. En dat gaat maar door, tot je een wirwar van complotten hebt waardoor je aan het eind van de docu door de bomen het bos niet meer ziet en denkt; Alex Jones heeft een punt!

Link to comment
Delen op andere websites

Veel hiervan wist ik al. Die regering wat alles over gaat nemen en over alles beslist word ook wel The New World Order genoemd. Het is op de Amerikaanse bank biljetten in het latijn ook te lezen. Novos Ordos endan nogwat.

Ik heb er effe wat over opgezocht:

http://www.1-free-dvd.com/images/dollar_bi...World_Order.gif

Voor de mensen die moeite hebben met engels: dit is de vertaling!!

1 Annuit Coeptis

Dat betekent letterlijk de aankondiging van het denkbeeld

2 All seeing eye

Is gemaakt door de grootte architect Lucifer.

3 Novus Ordo Seclorum

Dat is weer letterlijk vertaald De nieuwe order. Dat ook weer wijst naar The new world order

4 E Pluribus unum

Dat zijn 13 letters en dat betekent One of many. Ook wel 1 van de vele

5 illuminted stars

Ja ook weer 13

6 13 lagen met bakstenen

dat symboliseert de 13 originele kolonies

72 bakstenen in totaal

dat symboliseert de 72 krachten van god in Qabballah

7 MDCCLXXVI zijn romeinse cijfers voor 1776. De datum waarin Illuminatie is ontstaan

mDCcLXxVI = 666

8 13 pijlen 13 blaadjes 13 besjes. Dat symboliseert de krachten van de 13 kolonies.

9 Een phoenix rijst uit de as van de verloren, onwetende wereld. Met 9 staartveren, 9 bollen rijzen voor hem uit naar de 'hemelstaat'

Veel verre verwijzingen naar satan en The new World Order

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk iemand die het snapt ;) en die niet meteen 3,5 beeldmateriaal naar de prullebak verwijst door simpelweg te zeggen "dit kan nooit".

Geloof wat je geloven wil mensen, maar denk eens aan al die machtige mensen die lid zijn van Skulls&Bones.. Dit is toch zorgwekkend? Honderden machtige mensen over de hele wereld die meedoen aan bizarre rituelen en handgebaren naar elkaar maken?

En 1 keer per jaar bij elkaar komen bij het hoofdkwartier van Skulls&bones "de tombe". Hier een foto van de tombe:

http://achtergeslotendeuren.punt.nl/upload/yaletomb.jpg

Bewerkt: door Ruwie
Link to comment
Delen op andere websites

In het eerste kan ik je niet helemaal gelijk geven ;) Naar mijn mening heb ik alles nog redelijk op een rijtje ;) Maar het laatste moet ik je wel gelijk geven. Ik heb de Bilderberggroep inderdaad verward met Skulls&Bones. Maar ze hebben wel alletwee hetzelfde doel: een wereldregering..

Daarom lijkt het mij ook niet meer dan vanzelfsprekend dat deze twee groepen samenwerken... En over die documentaires gesproken.. Heb jij ze allemaal al bekeken??

Ik denk het niet.. Dat bewijst dus dat je hier al hebt geschreven met een voorgesproken mening..

En voor de mensen die niet willen geloven dat Bush lid is van Skulls&Bones (wat ik ook eigenlijk niet verwacht had toen ik dit postte) zoek dan maar eens op internet..

Bush heeft zelf gezegd tijdens een interview op televisie dat het zo geheim is dat hij er niet over mag praten..

Het wordt tijd om de waarheid onder ogen te zien ;) En dat sommige mensen me hier voor gek verklaren houd me echt niet tegen hoor.. Net zoals het Alex Jones niet tegenhoudt om door te gaan met zijn onderzoek terwijl hij al meerdere malen op valse beschuldigen vast heeft gezeten ;)

Ok hij is lid van die "vereniging", so what?

Een wereldregering lijkt mij helemaal zo slecht nog niet.

Ze doen toch niets verkeerd? En kom nou niet aan dat ze vroeger kinderen verbrandden want dat deden de grieken, de indianen, de europeanen (en zo kan ik nog wel even doorgaan) ook..

Veel hiervan wist ik al. Die regering wat alles over gaat nemen en over alles beslist word ook wel The New World Order genoemd. Het is op de Amerikaanse bank biljetten in het latijn ook te lezen. Novos Ordos endan nogwat.

Ik heb er effe wat over opgezocht:

<a href="http://www.1-free-dvd.com/images/dollar_bill_showing_New_World_Order.gif" target="_blank">http://www.1-free-dvd.com/images/dollar_bi...World_Order.gif </a>

Voor de mensen die moeite hebben met engels: dit is de vertaling!!

1 Annuit Coeptis

Dat betekent letterlijk de aankondiging van het denkbeeld

2 All seeing eye

Is gemaakt door de grootte architect Lucifer.

3 Novus Ordo Seclorum

Dat is weer letterlijk vertaald De nieuwe order. Dat ook weer wijst naar The new world order

4 E Pluribus unum

Dat zijn 13 letters en dat betekent One of many. Ook wel 1 van de vele

5 illuminted stars

Ja ook weer 13

6 13 lagen met bakstenen

dat symboliseert de 13 originele kolonies

72 bakstenen in totaal

dat symboliseert de 72 krachten van god in Qabballah

7 MDCCLXXVI zijn romeinse cijfers voor 1776. De datum waarin Illuminatie is ontstaan

mDCcLXxVI = 666

8 13 pijlen 13 blaadjes 13 besjes. Dat symboliseert de krachten van de 13 kolonies.

9 Een phoenix rijst uit de as van de verloren, onwetende wereld. Met 9 staartveren, 9 bollen rijzen voor hem uit naar de 'hemelstaat'

Veel verre verwijzingen naar satan en The new World Order

OMG, je hebt echt je research niet gedaan... In 1776 heeft het amerikaanse congres de onafhankelijksheidsverklaring aangenomen, ik weet 100% zeker dat het daar voor staat..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het maar ergens vandaan geplukt hoor. Op een forum waar ik zit hebben we t namelijk ook daarover.

'T meeste wist ik wel, The New World Order, de verwijzingen daarnaar op bankbiljetten. De Regering achter de aanslagen van 9/11. Van die Skulls&Bones wist ik niet.

Bewerkt: door Juju
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het maar ergens vandaan geplukt hoor. Op een forum waar ik zit hebben we t namelijk ook daarover.

'T meeste wist ik wel, The New World Order, de verwijzingen daarnaar op bankbiljetten. De Regering achter de aanslagen van 9/11. Van die Skulls&Bones wist ik niet.

Geeft maar weer aan dat men overal het kwaadste achterzoekt terwijl iedereen kan bedenken dat het voor 4 juli 1776 staat (onafhankelijkheidsverklaring anyone?). :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mania-92

Je laatste reactie leek mij meer een aanval op mij persoonlijk dan een redelijke reactie op mijn post ;) Daarom wil ik je vriendelijk vragen om met punten te komen waarmee je kan aangeven dat je het ergens niet mee eens bent.. en niet alles meteen afkraken ;)

Want waar heb ik bijvoorbeeld geschreven dat ze kinderen verbrandde?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...