Da Phoenix Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Ik heb de Blue Chameleon Headset van Mr. Handsfree. Als ik die sync met mijn PS3 dan vind hij hem meteen. Je kan hem dan testen door te praten en dan wordt het balkje groen, blauw en rood naarmate je harder praat. Gister deed de headset het gewoon maar vandaag kleurt dat balkje niet maar ik kan hem wel goed synchroniseren. Wie weet wat je kan doen. En ik wil geen tips van "Koop een USB-Headset" of "Koop een ander merk" Reageren
michael50000 Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Ik heb de Blue Chameleon Headset van Mr. Handsfree.Als ik die sync met mijn PS3 dan vind hij hem meteen. Je kan hem dan testen door te praten en dan wordt het balkje groen, blauw en rood naarmate je harder praat. Gister deed de headset het gewoon maar vandaag kleurt dat balkje niet maar ik kan hem wel goed synchroniseren. Wie weet wat je kan doen. En ik wil geen tips van "Koop een USB-Headset" of "Koop een ander merk" indien jij een gsm hebt die bluetooth ondersteund probeer hem daar eens mee te synchroniseren en kijk of ie dan werkt,indien wel zal ik proberen andere tips te geven en als die daar ook niet werkt dan keer je het beste terug naar de winkel om te zeggen dat die niet werkt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.