Sjorszzz Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Hoe heet die missie waarbij je met een quad en zon vrouw achter van die boeren aan moet rijden en die neer knalle. Je springt dan ook nog met je quad over een kapotte brug. Wie weet hoe die missie heet want dan kan ik die nog een keer doen Ik vond dat wel een leuke missie Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Dat is de missie Local Liquor Store van Catalina. Inderdaad wel een leuke missie Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Ja die bedoel ik inderdaad bedankt voor de info Ik heb namelijk iets ontdekt hoe je op de ps2 missies opnieuw kunt doen. dus vandaar Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 (bewerkt) Ik vondt laats op een site allemaal codes voor missies opnieuw te kunnen doen. je moet gewoon de naam van de missie weten en dan zoek je die op op deze site-->http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=171732 Je moet wel een action replay max hebben om de codes te kunnen invoeren Bewerkt: 26 oktober 2007 door sjors12345 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 >Hier< kan je alle missies met hun namen terug vinden, wel zo handig dat dat al bestaat. Ook voor een volgende keer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.