Jump to content

Foto probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

weet iemand hoe je de fotos kunt zien die je maakt want ik kijk altijd bij galerie maar dan staat er nooit wat een ik weet zeker dat ik een foto maak want er gaat steeds iets weg want eerst is het 25 en klik 24 dus kan iemand ffies helpen?

IEDEREEN BEDANKT! WANT HET LUKT

Bewerkt: door GTAinfo
Geplaatst:
weet iemand hoe je de fotos kunt zien die je maakt want ik kijk altijd bij galerie maar dan staat er nooit wat een ik weet zeker dat ik een foto maak want er gaat steeds iets weg want eerst is het 25 en klik 24 dus kan iemand ffies helpen?

Foto's gemaakt met de camera uit San Andreas worden opgeslagen in de volgende map: "Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files/Gallery". Let op, dit telt dus enkel voor de gemaakte foto's met de camera zelf. Gebruik je bijvoorbeeld programma's als Fraps om screenshots mee te maken, dan zullen ze ergens anders komen te staan. Waar dat precies is kan ik je niet zeggen, want dit verschilt per persoon/gebruiker.

Geplaatst:

Als je het op de PS2 hebt moet je R1.gif ingedrukt houden, vervolgens druk je op L1.gif om de foto te maken EN op te slaan. Als je R1.gif ingedrukt houd en Circle.gif

in drukt, maak je OOK een foto maar die wordt niet opgeslagen.

Succes! :tu:

:cya: ,

Dubbeh.

Geplaatst:
Zoals je misschien al gemerkt hebt is dit afhankelijk van het platform waarop jij SA speelt (PC, PS2 of XBOX). Voor de PS2 kan je op twee manieren een foto maken, zie de post van Dubbeh. Voor de PC is hier maar één knop voor, bij de instellingen kan je dan kiezen of je wilt dat ze worden opgeslagen of niet. Als je ervoor kiest om ze op te slaan wordt in Documenten\GTA San Andreas User Files\ de map Gallery aangemaakt. Dit stel je als volgt in, ga in je hoofdmenu naar:

Options > Display Setup > Store Gallery Photos. Als je deze op ON zet worden de foto's bewaart, zet je deze op OFF dan worden je foto's niet bewaart (foto's die je dus met de ingame camera maakt). Succes ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...