Jump to content

fiets in gta iv


dupree

Recommended Posts

mensen er komen geen fietsen in GTA IV, dat heeft rockstar allang bevestigd, het is dus kansloos om hierover door te discuseren...

Greetz,

Black Force

Nu ik mn bronnen ff heb terug gelezen, kan ik niet meer vinden dat ze wel bevestigd zijn. Maar ook niet dat rockstar heeft gezegd dat er gewoon helemaal geen fietsen in IV zitten omdat dat niet bij gta 4 past. Waarom zou het eigenljik niet bij IV passen? In het echte new york heb je ook gewoon fietsen.

Link to comment
Delen op andere websites

mensen er komen geen fietsen in GTA IV, dat heeft rockstar allang bevestigd, het is dus kansloos om hierover door te discuseren...

Greetz,

Black Force

Kan je dan site vinden waar staat dat het bevestigd is, ik dacht dat het bevestigd was dat ze er juist wel inkomen.

En iedereen die zegt dat ze er niet inpassen, in new york kom je meer fietsen tegen dan in miami terwijl je in VCS wel fietsen had.

In San Andreas bleken fietsen best een succes te zijn dus ik denk dat ze in GTA IV gewoon weer komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Van een fietshelm is het wel realistisch maar dit past niet bepaald bij de Gta-Sfeer , Daar behoord wel een mountainbike / bike / bmx , Bij. Hopelijk laten ze het er wel in want de boel werdt op stelten gezet door die fietsen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Vraag is of hier discussie over nodig is, want we hebben al voertuigen topics. Daarin kan je je mening en verlangens kwijt. Als we zo voor elk voertuig een topic gaan openen, wordt het veels te overzichtelijk. Laten we het bij dat centrale topic houden... ;)

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...