battle1970 Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 jaaa ik zou wel fietsen hebben maar ik will ze dan wel in wijken hebben en niet midden in de stad of zo XD
Black Force Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 mensen er komen geen fietsen in GTA IV, dat heeft rockstar allang bevestigd, het is dus kansloos om hierover door te discuseren... Greetz, Black Force
JasonStatham Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Ik verwacht ze wel maar hopelijk niet zulke lelijk dingen als IN GTA SA maar juist mooi uitgewerkt en zulke BMX'es met mooie packs en dat soort dingen
b4rtsimps0n Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 mensen er komen geen fietsen in GTA IV, dat heeft rockstar allang bevestigd, het is dus kansloos om hierover door te discuseren...Greetz, Black Force Nu ik mn bronnen ff heb terug gelezen, kan ik niet meer vinden dat ze wel bevestigd zijn. Maar ook niet dat rockstar heeft gezegd dat er gewoon helemaal geen fietsen in IV zitten omdat dat niet bij gta 4 past. Waarom zou het eigenljik niet bij IV passen? In het echte new york heb je ook gewoon fietsen.
thug Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 dit kun je eigelijk in het feiten topic plaatsen. maar het zou leuk meegenomen zijn om eens lekker te fietsen in liberty city
Gta-killer Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 mensen er komen geen fietsen in GTA IV, dat heeft rockstar allang bevestigd, het is dus kansloos om hierover door te discuseren...Greetz, Black Force Kan je dan site vinden waar staat dat het bevestigd is, ik dacht dat het bevestigd was dat ze er juist wel inkomen. En iedereen die zegt dat ze er niet inpassen, in new york kom je meer fietsen tegen dan in miami terwijl je in VCS wel fietsen had. In San Andreas bleken fietsen best een succes te zijn dus ik denk dat ze in GTA IV gewoon weer komen.
Romal Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 In New York zie je toch ook vaak mountainbike 's of niet? Lijkt me wel leuk als ze er gewoon in zitten dan met je fietshelm rond fietsen RoMaL
GekkieJ01 Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Van een fietshelm is het wel realistisch maar dit past niet bepaald bij de Gta-Sfeer , Daar behoord wel een mountainbike / bike / bmx , Bij. Hopelijk laten ze het er wel in want de boel werdt op stelten gezet door die fietsen.
danz Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Ik hoop het wel maar dan wel veel verschillende fiesten! En een snorfiets Of een fiest met hulpmotor!
Dutchy3010 Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Vraag is of hier discussie over nodig is, want we hebben al voertuigen topics. Daarin kan je je mening en verlangens kwijt. Als we zo voor elk voertuig een topic gaan openen, wordt het veels te overzichtelijk. Laten we het bij dat centrale topic houden...
Recommended Posts