Skander Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Hallo, kan iemand mij helpen met de volgend missie Verical Bird: Ik heb al gekeken hier maar ik snap het nog niet Het alarm was afgegaan en ik volgde het gele puntje ineens stond er mission failed ik snap het echt nie kan iemand mij hier bij helpen want er vloog een hydra weg. Ik snap het niet!! Bedankt Skander Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Jou link doet denk ik niet waar jij hem voor bedoeld had. Heb je al >hier< gekeken? Daarnaast geef je maar heel weinig informatie over het moment wanneer je de missie faalt. Let er wel op dat je niet met de boot het schip in vaart, doe dit zwemmend. Zorg voor een goed wapen en wat munitie om je een weg te banen naar de Hydra's. Daar aangekomen kan je al van te voren twee Hydra's kapot maken, maar doe dit wel zonder de derde te beschadigen. Eenmaal in de lucht komt er dan nog maar één Hydra achter je aan. Als je niet goed met de Hydra kunt vliegen heb ik twee tips. 1: eerst van te voren goed oefenen, 2: land de Hydra tijdens de missie op Verdant Meadows, pak daar de Hunter (als je alles goud hebt) en vernietig daarmee de boten. Anders neem je daar de PCJ-600 en met een raketwerper kan je dan ook de boten vernietigen. Daarna weer terug naar Verdant Meadows en de Hydra op de juiste plek parkeren. Succes Reageren
IV trailer Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Jou link doet denk ik niet waar jij hem voor bedoeld had. Heb je al >hier< gekeken? Daarnaast geef je maar heel weinig informatie over het moment wanneer je de missie faalt. Let er wel op dat je niet met de boot het schip in vaart, doe dit zwemmend. Zorg voor een goed wapen en wat munitie om je een weg te banen naar de Hydra's.Daar aangekomen kan je al van te voren twee Hydra's kapot maken, maar doe dit wel zonder de derde te beschadigen. Eenmaal in de lucht komt er dan nog maar één Hydra achter je aan. Als je niet goed met de Hydra kunt vliegen heb ik twee tips. 1: eerst van te voren goed oefenen, 2: land de Hydra tijdens de missie op Verdant Meadows, pak daar de Hunter (als je alles goud hebt) en vernietig daarmee de boten. Anders neem je daar de PCJ-600 en met een raketwerper kan je dan ook de boten vernietigen. Daarna weer terug naar Verdant Meadows en de Hydra op de juiste plek parkeren. Succes niet bij de flying school maar bij een andere zij-missie met vliegtuigraces ofzo in san fierro dacht ik. krijg je ook een hunter en als je die in je loods op je eigen vliegveld parkeerd blijft hij daar gewoon staan en kan je hem dus saven. misschien kan het ook met de hunter van de flying school maar dat weet ik niet. maar in ieder geval hoef je dan dus niet 100% procent goud te hebben. vul mij aan als je het weet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.