Jump to content

Scripts voor auto's en wapens

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

Ik host een servertje om er film's in op te nemen maar heeft iemand een script voor auto's en wapens te spawmen?? Ik ken van andere servers dat je kan type /v en dan het id van de auto of /w2 en dan de naam van het wapen. kent iemand dat script en weet iemand hoe dat allemaal gaat???

m.v.g. alex :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Toevallig gebruik ik het zelf ook sinds korte tijd. Het script heet 'DEBUG'. Klik hier voor de link op het SA-mp Forum: Klik! Het is vrij makkelijk te installeren, ik weet niet zeker of er al een AMX-bestand bijgeleverd wordt, mocht dat niet zo zijn moet je hem even met Pawno openen en compilen. Je zet het in de map 'filterscripts' en typt het volgende in je server '/rcon loadfs [filterscript naam]'. Vervang [filterscriptnaam] door de naam van het filterscript wat je wil laden, in dit geval 'DEBUG'. Als je het filterscript automatisch wilt laden als de server wordt opgestart moet je in 'server.cfg' achter 'filterscripts' de naam van het filterscript zetten.

Vriendelijke groet,

VWOer

Bewerkt: door VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...