RTS Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 Ski Resort Extreme demo is nu te downloaden. Ski Resort Extreme is het derde deel van de Ski Resort Tycoon reeks. Mij lijkt het echt een leuke game. Kheb altijd al van tycoon game gehouden, maar nu helemaal in zo'n winters jasje. Klik hier om de demo te downloaden. Reageren
Slimm Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 Lijkt me idd een leuk zweertje maar ik vind eigenlijk alleen RCT een leuke tycoon game. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 Lijkt me idd een leuk zweertje maar ik vind eigenlijk alleen RCT een leuke tycoon game. En Zoo Tycoon 1 en 2 vindt ik ook een leuke Tycoon game. En dit spel ziet er wel leuk uit. Het geeft een beetje een kerst sfeer volgens mij, (en ik hou wel van kerst) Reageren
RTS Geplaatst: 4 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 Ik heb hem gedowload en ik vind hem echt leuk. Er zit 1 level in waar je een park moet bouwen. Leuk gezellig sfeertje met die vallende sneeuw enzo en muziek. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.