Jump to content

Unique Jump 37.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Goedemorgen allemaal,

Op WikiGTA stond het volgende:

"Unique Jump 37

Deze sprong ligt aan de linkerkant van de weg die loopt van Las Payasadas naar El Quebrados, vlakbij Valle Ocultado (het verlaten indianendorp). Vlak voor de weg het Sherman Reservoir oversteekt ligt er een vervallen gebouw met een dak als springschans. Neem een mooie aanloop en spring via het dak in het water. Daarna moet je overigens wel een nieuw vervoermiddel zoeken."

Er staat dat ik in het water moet landen maar als ik in het water land, gebeurt er niks. En ik heb een flinke aanloop genomen maar geen bonus. Dus ik dacht dat je mischien i.p.v in het water te landen op die stijger moest landen maar dat lukte ook al niet. Weet iemand mischien hoe ver je ongeveer in het water moet landen dan?

Alvast bedankt :tu:

Dubbeh.

Bewerkt: door Dubbeh
Geplaatst:

Je moet een aanloop nemen vanaf het indianendorp, over de schans, over het huis en dan in het water landen.

Ongeveer ter hoogte van het geweer dat op die steiger ligt.

suc6 :cya:

Geplaatst:
Je moet een aanloop nemen vanaf het indianendorp, over de schans, over het huis en dan in het water landen.

Ongeveer ter hoogte van het geweer dat op die steiger ligt.

suc6 :cya:

Je bedoelt denk ik de verte. Maar ik zal het eens proberen.

Dubbeh.

Geplaatst:

Ik heb overigens ook nog een tip: gebruik sowieso een motor. Ik kan vanaf hier niet zien wat je momenteel gebruikt, maar voertuigen gebruiken voor stunts gaat voor mij altijd wat moeizamer. Daarnaast kun je ook in een aerodynamische houding gaan, dit doe je door snel achter elkaar op [W] te drukken. Zo ga je in korte tijd echt ontzettend snel, in mijn ogen snel genoeg om stunt te halen. Succes! :tu:

Geplaatst:
Ik heb overigens ook nog een tip: gebruik sowieso een motor. Ik kan vanaf hier niet zien wat je momenteel gebruikt, maar voertuigen gebruiken voor stunts gaat voor mij altijd wat moeizamer. Daarnaast kun je ook in een aerodynamische houding gaan, dit doe je door snel achter elkaar op [W] te drukken. Zo ga je in korte tijd echt ontzettend snel, in mijn ogen snel genoeg om stunt te halen. Succes! :tu:

Bedankt voor de tip want ik zat hele tijd met zo'n bloodring auto te kloten :puh:

En over dat W drukken, weet je mischien hoe dat werkt op de ps2 of is dat gewoon analog stick iets naar voren dat je zo beetje gaat "liggen" op de motor?

Dubbeh.

Geplaatst:

Over het algemeen moet je alle jumps kunnen maken met de NRG-500, bij deze sprong zal je 'm verliezen omdat je in het water land. Deze moet ook te doen zijn met een Sanchez of zelfs een Freeway. Volgens mij hoef je voor deze jump niet eens zo ver te springen. Het is zelfs mogelijk om de jump niet te halen als je te ver springt!! Een handig programma om de landingsplaatsen van de jumps te kunnen zien is SAMA, speel je het op de PS2 download dan een willekeurige savegame voor de PC waarin nog geen jump gemaakt is. Die savegame heb je nodig om SAMA aan te laten geven waar je alles kunt vinden. Succes ^_^

Geplaatst:
Over het algemeen moet je alle jumps kunnen maken met de NRG-500, bij deze sprong zal je 'm verliezen omdat je in het water land. Deze moet ook te doen zijn met een Sanchez of zelfs een Freeway. Volgens mij hoef je voor deze jump niet eens zo ver te springen. Het is zelfs mogelijk om de jump niet te halen als je te ver springt!! Een handig programma om de landingsplaatsen van de jumps te kunnen zien is SAMA, speel je het op de PS2 download dan een willekeurige savegame voor de PC waarin nog geen jump gemaakt is. Die savegame heb je nodig om SAMA aan te laten geven waar je alles kunt vinden. Succes ^_^

Dus dat SAMA kan ook gewoon op de PS2 met behulp van ARmax bijvoorbeeld?

Dubbeh.

Geplaatst:

SAMA draai je gewoon op je PC m.b.v. een savegame voor de PC, wel bij voorkeur een savegame waar nog geen collectable, in dit geval USJ's, zijn gehaald. In SAMA worden namelijk zowel de startplaats (schans) als de landingsplaats aangegeven. Zo kan je dus zien waar je moet landen zodat je dit kan toepassen op je spel op de PS2. Helaas bestaat er geen vergelijkbaar programma voor de PS2.

Geplaatst:
SAMA draai je gewoon op je PC m.b.v. een savegame voor de PC, wel bij voorkeur een savegame waar nog geen collectable, in dit geval USJ's, zijn gehaald. In SAMA worden namelijk zowel de startplaats (schans) als de landingsplaats aangegeven. Zo kan je dus zien waar je moet landen zodat je dit kan toepassen op je spel op de PS2. Helaas bestaat er geen vergelijkbaar programma voor de PS2.

Maakt niet uit, heb em al gehaald moet er nog 1 maar weet niet welke :duh:

Ben het kaartje afgegaan die op WikiGTA stond maar ben er denk ik 1 vergeten :muur:

Dubbeh.

Ik heb hier een paar dingen gezien die niet kloppen, dus dat ga ik even corrigeren:

Sneller op de motor PC:

Niet met W (dat is gas geven, dat moet vanzelfsprekend), maar door het pijltje naar voren kort in te drukken na elkaar.

Sneller op de PS2:

Gewoon door je rechteranalogestick lichtjes naar voor te duwen.

In beide gevallen kan je minder goed sturen (op de PS2 kan dit wel iets beter dan op de PC).

@hieronder: Er werd niet goed op geantwoord en ik voelde me verplicht een bevestiging te posten :7

Bewerkt: door MartyCeha
Ik heb hier een paar dingen gezien die niet kloppen, dus dat ga ik even corrigeren:

Sneller op de motor PC:

Niet met W (dat is gas geven, dat moet vanzelfsprekend), maar door het pijltje naar voren kort in te drukken na elkaar.

Sneller op de PS2:

Gewoon door je rechteranalogestick lichtjes naar voor te duwen.

In beide gevallen kan je minder goed sturen (op de PS2 kan dit wel iets beter dan op de PC).

Wat ik dus al had gevraagd :puh:

En over dat W drukken, weet je mischien hoe dat werkt op de ps2 of is dat gewoon analog stick iets naar voren dat je zo beetje gaat "liggen" op de motor?
Bewerkt: door Dubbeh

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...