Twenty Eyes Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Lol Crysis vind ik de grootste flop van het jaar, leuk hoor zon prachtige game op al die video's maar 1 op 10 ken m zo mooi draaien, ik draai hem met de helft op High, en het lijk net of ik een iets mooiere far cry speelt. Ik kan Bioshock, MOH:Airborne, World in Conflict, Half Life 2: Episode 2, Quake Wars, Unreal Tournament 3 op zijn hoogst spelen, en crysis met moeite op med. Ik vind dat zo belachelijk, leuk voor de mensen met zon uber deluxe spel, maar haast niemand heeft dat. Als je zon zwaar speel afleverd maak het dan ook echt mooi, wapens zijn mooi gezichten zijn mooi, effecten gaan wel. Maar dingen zoals textures en models zijn echt lelijk voor zulke systeemeisen. Ik speel het nu met 2/3 op high en een paar dingen op med. Ik heb hem op very high gespeeld, dan is het wel mooi ja, maar dan schokt die als de tering. Speel ik liever far cry:DOwja ik heb een AMD Dual Core 5600+ 2.6Ghz, 8800GTS die overgeclocked is 2GB DDR2 800 Mhz, en hij draait met moeite op High. Dus je ken zelf een beetje inschatten of die het goed doet ofniet. Duidelijke mening, ik ben het op de meeste punten wel met je eens. Je hebt inderdaad een snelle computer nodig wil je het spel spelen zoals het bedoelt is. Als je hem lager speelt dan op z'n allerhoogst dan kom je inderdaad in de buurt van Far Cry. Ik denk dat ze toch wat meer aandacht hadden moeten besteden voor de mensen met een gemiddeld computersysteem. Want als je kijkt naar Bioshock. Die kan ik ook op z'n hoogst spelen. Daar ziet alles er gelikt uit, en voel je dat ze alles uit het spel hebben gehaald zonder je systeem te belasten. Als je dat gevoel gaat vergelijken met Crysis kom je erachter dat ze een spel op je scherm toveren, wat er over het algemeen slechter uit ziet dan Bioshock, terwijl je systeem toch wordt overbelast. Dat was bij mij het in ieder geval het geval. Maar voor de mensen met een prachtcomputer is het spel ideaal. Gelukkig. Reageren
osmgek11 Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) ik Draaide alles op HIGH dat had ik wel verwacht Van mij Systeem 512 MB AMD Sempron 1.8 GHZ ATI Radeon ×550 256 MB (^DIT IS MAAR EEN GEINTJE^) Ik dacht laat maar eens kijken hoe hij loopt. het Instaleren duurde al 10 a 15 min. en toen starte ik hem alles liep wel vloeiend Tot hij moest laden 0% tien minuten later 85% npg een paar minuten later 100% ben ik nog even gaan wagten liep hij helemaal vast. toen moest ik hem RESETTEN (maar ik wil hem wel spelen dus dat word weer upgraden) Bewerkt: 31 oktober 2007 door osmgek11 Reageren
Naudin Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 ik Draaide alles op HIGH dat had ik wel verwacht Van mij Systeem 512 MB AMD Sempron 1.8 GHZ ATI Radeon ×550 256 MB Ik dacht laat maar eens kijken hoe hij loopt. het Instaleren duurde al 10 a 15 min. en toen starte ik hem alles liep wel vloeiend Tot hij moest laden 0% tien minuten later 85% npg een paar minuten later 100% ben ik nog even gaan wagten liep hij helemaal vast. toen moest ik hem RESETTEN hoe kan dat :| ik heb 2 gb geheugen en een amd athlon 2.4 ghz en ook een 256 mb videokaart en ik kon hem redelijk spelen met ales op medium Reageren
Big-Bear Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Naar mijn mening heeft media het allemaal groter gemaakt dat het eigenlijk is. Filmpjes maken het wel mooi, maar ik speel liever far cry dan crysis. Ik heb voor dit jaar in mijn ogen een iets minder high-end pc maar wel high-end, en dat zou het toch moeten aankennen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.