Bigasword Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik heb hier mijn save game en wie wil voor mij de missie sweet dat je bij de lowriders bent en de missie ryder dat je bij het leger moet zijn. GTASAsf2.b
-Matthijs- Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 (bewerkt) Cesar Vialpandpo - Mission Passed! Beloning: $100 P.S. Zou iemand de andere nog even kunnen doen, met helaas gaan. Alvast bedankt! De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 27 oktober 2007 door -Matthijs-
Bling Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 P.S. Zou iemand de andere nog even kunnen doen, met helaas gaan. Alvast bedankt! Gehaald: Robbing Uncle SamBeloning: Respect` Tijdens het behalen van deze missie, heb ik geen cheats en/of modificaties gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies! GTASAsf2.b P.S. Zou je (topicstarter) voortaan even het lijstje uit de regels willen gebruiken?
Recommended Posts