Grove4L Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Hey, Ik wil de TEXT american van VC vertalen naar ned, maar ook al schakelijk ik de read-only uit, en save ik het bestand, en hou ik de juiste plaats tussen de karakters, toch wil het spel wegens een fout niet starten?! Wat moet ik doen? Reageren
WackoX Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) Als je American veranderd verander hij allen de text NIET DE SOORT TYPE TEXT!! En omdat je dat veranderd kan hij bijvoorbeeld niet de namen van auto's vinden dus crasht hij. Dan zou je iets in de map ''models'' moeten vervangen. Bewerkt: 28 oktober 2007 door Danny_k Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Met wat voor programma verander je American.gxt? Je kan Kladblok gebruiken maar het werkt niet geweldig maar er zou in principe niks mis kunnen gaan als je alleen de engelse tekst verandert. Overigens raad ik je aan om gewoon een GXT editor te downloaden zodat je niet steeds die irritante space tussen elk karakter en je de mogelijkheid heb om de 'strings' aan te passen, wat overigens alleen handig en nodig is voor SCM Modding. @Danny_k: Jou reactie snap ik niet helemaal; als hij die engelse tekst verandert kan de game prima de namen vinden maar als met kladblok aan de strings gaat klooien gaat het mis ja. Auto's kan je in vehicles.ide en handling.cfg de ' vehicle identifier' kunnen veranderen maar dat lijkt me niet aan te raden. Je moet dan ook weer een nieuwe string aanmaken in de GXT etc. dat is redelijk veel werk en ik weet ook niet óf het wel werkt. Greetz Reageren
Grove4L Geplaatst: 31 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Ik heb de GXT editor gedownload en die werkt perfect. Bedankt! (Kladblok ging bij mij niet...) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.