Jump to content

Modtag

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik gebruik IPBFree en ik wil modtags maken

Deze dus

[mod][/mod]

Hoe kan je die maken in IPBFree

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Volgens mij is dit niet mogelijk, IPBFree is vaak IPB 1.3, waar deze tag nog niet is inbegrepen. In IPB 2.x is dit wel gemaakt (standaard), waardoor dit ook mogelijk is. Misschien dat het wel mogelijk is, maar volgens mij ben je daar ook mappen voor nodig die je alleen hebt met een echte host en geen IPBFree... :N

Geplaatst:
Volgens mij is dit niet mogelijk, IPBFree is vaak IPB 1.3, waar deze tag nog niet is inbegrepen. In IPB 2.x is dit wel gemaakt (standaard), waardoor dit ook mogelijk is. Misschien dat het wel mogelijk is, maar volgens mij ben je daar ook mappen voor nodig die je alleen hebt met een echte host en geen IPBFree... :N

Het is inderdaad niet mogelijk. In IPB 1.3 kan je niet via het ACP nieuwe BB-codes maken en zul je dan met de bestanden moeten werken, wat je op IPBFree niet kan (IPBFree is IPB1.3 met wat mods). Als IPBFree overstapt op hun eigen versie v2.2, dan kan je als het goed is wel eigen BB-codes toevoegen. Dit even ter bevestiging, omdat Donwell niet zeker was. :)

Geplaatst:

Dan moet ik het maar ouderwets doen :puh:

gewoon typen, dik en rood maken :puh:

>>> Door GTA-Sheep: Wij kunnen het lekker wel na na nanana :)<<<

Geplaatst:
Of koop IPB 2.3. Veel functies en geen reclame.

En hoeveel kost dat dan. :ch:

Heel veel ik dacht z'n $100 :ch: .

En ik denk niet dat dat een optie is :s.

Geplaatst:
Of koop IPB 2.3. Veel functies en geen reclame.

En hoeveel kost dat dan. :ch:

En ik denk niet dat dat een optie is :s.

Dan houd ik het liever bij het zelf typen. ^_^

Geplaatst: (bewerkt)
Dan dacht jij nou even verkeerd, het is $149.99 voor een Standaard pack en $ 299.99 dollar voor een zakelijke versie. Hier kan je nog alles goed bekijken. Bewerkt: door Woetsha
Geplaatst:

ik heb wel IPB op mijn EIGEN host(gratis)(HAD) en die WAS GRATIS(!!) en ik weet welke IPB het was zal ff zoekne

Geplaatst:
Hij heeft het dan over IPB 2.3. Wat IPBFree gebruikt is waarschijnlijk IPB 1.3 :)

Inderdaad. Net als InvisionFree draait IPBFree ook op IPB 1.3. Als je IPB 2.3 wilt hebben, zou je dit moeten betalen.

het is $149.99 voor een Standaard pack en $ 299.99 dollar voor een zakelijke versie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...