Skander Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik heb het spel nu bijna uitgespeeld ik ben net voor bij de missie Riot, maar als ik overstraat rijd dan is het onwujs rustig.Dan rijd ik langs een auto en dan stappen ze uit en rennen ze weg, ook de burgers rennen heel de tijd.De politie vliegt steeds in brand ik snap het niet kan iemand me dit uitleggen. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Je ziet een cutscene waarin CJ, Sweet, Kendl, Cesar, The Truth, Madd Dogg en Maccer naar de tv kijken. Op het nieuws zien ze dat Tenpenny's daden nu allemaal bekend zijn geworden. Dit komt doordat de lijken van de agenten Hernandez en Pulaski zijn gevonden, de hele stad raakt hierdoor in beroering en er ontstaan in Los Santos gigantische rellen, in de andere steden en het platteland gelukkig niet. De verslaggever eindigt het nieuws met: "Los Santos will burn tonight!", wat ook duidelijk uitkomt. Er zijn dus rellen uitgebroken omdat niemand het eens is dat Tenpenny gewoon weg komt met zijn daden. Aangezien de rellen in Los Santos, en dat een persiflage is van Los Angeles plaatsvinden zijn ze waarschijnlijk geinspireerd op de rellen van Los Angeles in 1992 De rellen in Los Angeles in 1992, ook bekend als de Rodney King uprising (Rodney King opstand) of de Rodney King rellen braken los op 29 april 1992, toen een voornamelijk witte jury vier politieagenten vrijspraken van de mishandeling op taxichauffeur Rodney King op 3 maart 1991, die was vastgelegd op video. Duizenden zwarten in Los Angeles deden mee aan deze rellen, waarbij in Long Beach al 120 doden waren gevallen. Hopelijk begrijp je het nu wel, de rellen houden overigens op na de missie The End Of The Line, omdat Tenpenny daar dood gaat. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 En omdat er rellen uitbreken, kunnen voertuigen makkelijk in de fik vliegen Pas op dat je je voertuig niet beschadigt. Ze zijn nameljik door aantal mensen beschadigt waardoor ze sneller kapot gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.