yvea0 Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 (bewerkt) EDIT: Ik zit met een ander probleem.. als ik in TXD workshop een texture wil veranderen... lukt dat niet:S:S er staat dan: Exception EFOpenerror in module dxt.dll at 0000B4A6 Bewerkt: 27 oktober 2007 door yvea0 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Hey, weet iemand waar ik txd workshop kan downloaden?de normale link werkt niet meer:S Greetz, yvea0 Als je even onze vriend Google had gebruikt was je op misschien op deze pagina gekomen . Dus gebruik de volgende keer Google eventjes, zo heb je ( misschien) iets veel sneller gevonden dan dat je hier post Reageren
yvea0 Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Hey, weet iemand waar ik txd workshop kan downloaden?de normale link werkt niet meer:S Greetz, yvea0 Als je even onze vriend Google had gebruikt was je op misschien op deze pagina gekomen . Dus gebruik de volgende keer Google eventjes, zo heb je ( misschien) iets veel sneller gevonden dan dat je hier post Heb ik geprobeert:P maar als ik op download klik Staat er: De webpagina kan niet worden weergegeven Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Hey, weet iemand waar ik txd workshop kan downloaden?de normale link werkt niet meer:S Greetz, yvea0 Als je even onze vriend Google had gebruikt was je op misschien op deze pagina gekomen . Dus gebruik de volgende keer Google eventjes, zo heb je ( misschien) iets veel sneller gevonden dan dat je hier post Heb ik geprobeert:P maar als ik op download klik Staat er: De webpagina kan niet worden weergegeven Dan probeer deze pagina eens. Klik op download en hij zal moeten starten ( bij mij wel ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.