Sjorszzz Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 (bewerkt) Weet iemand hoe je vanuit je taxi kunt inchecken voor een vlucht na een grote stad? Het moet kunnen want dat staat in mijn boekje van san andreas voor de pc. Hier een afbeelding er van. het gaat om het rood gemarkeerde stukje. Bewerkt: 27 oktober 2007 door Joriz Reageren
moechy Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 (bewerkt) 1 je link loopt dood en 2 kan je mssch ietsje duidelijker zijn voor zover ik weet kan je geen taxi bellen fzo ze alleen met een mod en je kan wel een vliegticket kopen voor naar een andere stad maar dat is alles hoor Bewerkt: 27 oktober 2007 door moechy Reageren
GTA_XP Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Weet iemand hoe je vanuit je taxi kunt inchecken voor een vlucht na een grote stad?Het moet kunnen want dat staat in mijn boekje van san andreas voor de pc. Hier een afbeelding er van. het gaat om het rood gemarkeerde stukje. Je moet niet alles geloven wat er in het boekje staat. Toen ik SA voor het eerst kocht, dacht, "Wow, das gaaf" Maar eigenlijk is het niet zo dat je in een taxi kan checken Het is alleen met een mod mogelijk, namelijk de Spaceeinstein's mod. Het nadeel, je moet opnieuw beginnen. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 heey sjors12345. zoals moechy al zei loopt je link dood, als je een afbeelding op het forum wil hebben kan je boven op het boompje klikken en je link daarinzetten vedder raad ik je aan om ImageShack te gebruiken dit is een gratis site waar je je afbeeldingen kan uploaden. maar even je vraag: Weet iemand hoe je vanuit je taxi kunt inchecken voor een vlucht na een grote stad?Het moet kunnen want dat staat in mijn boekje van san andreas voor de pc. Hier een afbeelding er van. het gaat om het rood gemarkeerde stukje. je bent al redelijk onduidelijk maar ik neem een poging. je kan in san andreas aleen een taxi besturen niet nemen inchekken kan je wel maar pas later in het spel. als je dit wil moet je naar airport en daar naar een ticket kopen vaak is de volgende vlugt pas over een paar dagen maar daar merk je niks van! en in het boekje staat hier niks over altans in die van mij en ik geloof niet dat die van jou anders is dan kan je natuurlijk ook modden als je dit wil maar deze mod bestaat (nog) niet dus moet je aanvragen dit kan natuurlijk gewoon hier op het forum maar wat er mee wil bereiken?? groetjes... fiegel5 Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Hier staat het wat ik bedoel het gaat om het rood omcirkelde stukje Hier--> Reageren
Dx11 Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Hier staat het wat ik bedoel het gaat om het rood omcirkelde stukje Hier--> "Het is mogelijk dat op het moment je uit de taxi stapt al in te checken", ja dat klopt dus ook, je stapt uit de taxi en loopt naar de ingang van een vliegveld (gele marker) en neemt een vliegtuig als passagier (overigens zit je wel achter het stuur zoals je kunt zien) Reageren
GTA freakje Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Dat hebben ze erbij gezet om de tekst wat op te fleuren. het heeft verder niks met het spel zelf te maken. Reageren
Dastard Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Nouja, er staat op als je uit je taxi stapt, al onmiddelijk kan inchecken. Er bestaat een mod hiervoor: Klikkie Reageren
GTA_XP Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 Zoals ik al zei: Je moet niet alles geloven wat er in het boekje staat.Toen ik SA voor het eerst kocht, dacht, "Wow, das gaaf" Maar eigenlijk is het niet zo dat je in een taxi kan checken Het is alleen met een mod mogelijk, namelijk de Spaceeinstein's mod. Het nadeel, je moet opnieuw beginnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.