Puma Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Enjoy de video, Grtz Puma. P.S. Comments zijn welkom . Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 (bewerkt) Enjoy de video, Grtz Puma. P.S. Comments zijn welkom . 1. Unranked tegen bots => Computer gestuurde nubies. 2. Nade spamming, op de spawn plaatsen => Helemaal zinloos. 3. Ga ranked spelen op echte maps, zullen we eens zien hoe goed je bent, ik denk dat je dan 326 deaths krijgt in 11 minuten, spawncampers zijn zo lame, dat ze overal gekicked worden. Dit is mijn comment ik kick voor spawncampers. Bewerkt: 27 oktober 2007 door -supremecars- Reageren
Wesley Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik vind het niet echt bijzonder, want tegen bots kan ik of Supremecars ook nog wel, en dan zoveel kills maken. Probeer dat ook eens gewoon in normale multiplayer mode, tegen echt gewoon normale skilled players. Dat is 10 keer zo mooi! Misschien zie je ons nog wel eens op BF2. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Lol zowiezo het is BF2, skill is daar niet zo noodzakelijk als in shooters als in Counter Strike of Call of Duty, je gaat in een tank zitten en knalt iedereen overhoop. Maarja mijn mening:D Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Lol zowiezo het is BF2, skill is daar niet zo noodzakelijk als in shooters als in Counter Strike of Call of Duty, je gaat in een tank zitten en knalt iedereen overhoop. Maarja mijn mening:D Nou nee, dat is echter niet waar, in Battlefield 2 CC een programma om je betaalde server inte stellen, om dit op Infantry only te zetten, en dit is moeielijker dan dom weg langs muurtjes lopen in Counter Strike, dat wou ik even zeggen, en over een tank iedereen over hoop knallen is ook niet meer het geen wat je verwacht, je bent gauw: A. Door AT-mijnen neer gemaaid. B. Een andere tank. C. Een Vliegtuig D. Een helicopter met TV-missile E. Een Anti-tank soldier. F. Spec-ops C4. Nee jonge er zijn grenzen . Reageren
Wesley Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Lol zowiezo het is BF2, skill is daar niet zo noodzakelijk als in shooters als in Counter Strike of Call of Duty, je gaat in een tank zitten en knalt iedereen overhoop. Maarja mijn mening:D 0mfg, ik stel voor, dat jij eens op Battlefield 2 komt, dan ga je maar even in onze private server, en dan ga jij tegen ons strijden. Laten we dan maar eens zien ofals je skilled moet zijn of niet Je wilt nog niet eens weten hoe dat in echte "Clanbasewars" gaat. Stuur me maar een PB of dergelijke wanneer je kunt, Supreme komt vast ook wel. Reageren
Argon Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Lol zowiezo het is BF2, skill is daar niet zo noodzakelijk als in shooters als in Counter Strike of Call of Duty, je gaat in een tank zitten en knalt iedereen overhoop. Maarja mijn mening:D 0mfg, ik stel voor, dat jij eens op Battlefield 2 komt, dan ga je maar even in onze private server, en dan ga jij tegen ons strijden. Laten we dan maar eens zien ofals je skilled moet zijn of niet Je wilt nog niet eens weten hoe dat in echte "Clanbasewars" gaat. Stuur me maar een PB of dergelijke wanneer je kunt, Supreme komt vast ook wel. ME 2 Maar dan zal ik wel met Big-Bear staan dan zijn het eerlijke teams. Maar over het filmpje het is inderdaad echt niet moeilijk om het zo te doen de single-player van BF2 is dan ook zo slecht je moet het spel eigenlijk alleen online spelen. Trouwens leuke map maar het is en blijft echt niet zo moeilijk. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Lol zowiezo het is BF2, skill is daar niet zo noodzakelijk als in shooters als in Counter Strike of Call of Duty, je gaat in een tank zitten en knalt iedereen overhoop. Maarja mijn mening:D 0mfg, ik stel voor, dat jij eens op Battlefield 2 komt, dan ga je maar even in onze private server, en dan ga jij tegen ons strijden. Laten we dan maar eens zien ofals je skilled moet zijn of niet Je wilt nog niet eens weten hoe dat in echte "Clanbasewars" gaat. Stuur me maar een PB of dergelijke wanneer je kunt, Supreme komt vast ook wel. ME 2 Maar dan zal ik wel met Big-Bear staan dan zijn het eerlijke teams. Maar over het filmpje het is inderdaad echt niet moeilijk om het zo te doen de single-player van BF2 is dan ook zo slecht je moet het spel eigenlijk alleen online spelen. Trouwens leuke map maar het is en blijft echt niet zo moeilijk. Even tussen door, Jullie 2 tegen Wesley en mij blijft oneerlijk. Reageren
Puma Geplaatst: 31 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Maarum... Mag het duidelijk zijn dat ik deze video niet gepost heb omdat ik zo 'goed' ben...? M'n K/D-ratio is 0.39, ik heb 37 kills gemaakt en ben 98 keer doodgegaan in de 2,5 uur die ik (ranked) online heb gespeeld. Deze video was alleen 4fun, het was namelijk enorm leuk om lekker af te reageren op die bots. Een aanrader dus (afreageren op bots)! Reageren
Wesley Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 ME 2 Maar dan zal ik wel met Big-Bear staan dan zijn het eerlijke teams. Maar over het filmpje het is inderdaad echt niet moeilijk om het zo te doen de single-player van BF2 is dan ook zo slecht je moet het spel eigenlijk alleen online spelen. Trouwens leuke map maar het is en blijft echt niet zo moeilijk. Sure! Even tussen door, Jullie 2 tegen Wesley en mij blijft oneerlijk. Ach laat ze xD Maarum... Mag het duidelijk zijn dat ik deze video niet gepost heb omdat ik zo 'goed' ben...? M'n K/D-ratio is 0.39, ik heb 37 kills gemaakt en ben 98 keer doodgegaan in de 2,5 uur die ik (ranked) online heb gespeeld. Deze video was alleen 4fun, het was namelijk enorm leuk om lekker af te reageren op die bots.Een aanrader dus (afreageren op bots)! Heb je zin om eens met Supremecars en mij online te spelen? En misschien wil Argon ook wel mee doen. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Public is pussy in Bf2, als je voor het eerst een potje CS gaat spelen in Pub word je keihard gewpnt of bij FEAR MP, of bijk Wolfenstein of wat dan ook, als ik bij vriend BF2 speel ist helemaal nie zo moeilijk, en daarom denk ik dat het die tegen die bots ook niet moeilijk zal zijn. Reageren
BigM Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Als pro Battlefielder kan ik zeggen dat dit uber Lomp is. Ik bedoel Hoe Pussy kan je zijn, Ik raad je het volgende aan Stop met Battlefield 2 Of welke Battlefield dan ookGet@life Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.