Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Zou iemand mij uit kunnen leggen (of ergens naar verwijzen) hoe ik de Freibox (ID 590) in het spel San Andreas kan laten verschijnen? Tot zover heb ik het geprobeerd met een carspawner, met de San Andreas Train Limiter v3.1 en nog gezocht naar een mod, alleen tot zover is het allemaal niet gelukt. San Andreas crasht wanneer ik het probeer met de eerste twee en op het internet kan ik geen mod vinden die alleen de Freibox vervangt zonder een heel nieuwe textuur erop te pleuren want dat wil ik niet.

Dus hopelijk weet iemand nog een alternatief, bij voorbaat dank _O_ .

Geplaatst:

Freibox is volgens mij een 'aanhanger' voor een trein. Dat wil zeggen, als je die spawnt crasht te game omdat de trein in eerste instantie altijd op de rails moet spawnen (volgens mij dan hè). Ik heb geen idee of het buiten missie's gebruikt word maar je kan natuurlijk altijd hem vervangen voor een andere. Verder heb ik geen flauw idee hoe je hem anders ingame kan zien :N

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
Ik heb geen idee of het buiten missie's gebruikt word maar je kan natuurlijk altijd hem vervangen voor een andere.
Hoe gaat dat vervangen in z'n werk? Ik speel GTA normaal alleen via PS2 en heb derhalve weinig verstand van iets veranderen in de bestanden voor de PC versie.
Geplaatst:

Hier kan je een tutorial vinden om bijvoorbeeld auto's te vervangen met de Imgtool die hier te downloaden is. Je kan hem vervangen door streakc.dff, dat is de wagon van de 'Brown Streak'.

Ik heb het model nog even geopend in Zmodeler en een screen genomen hoe hij eruit ziet:

Toen heb ik even streakc.dff bekeken en het lijkt dat er wat dingen missen maar je kan het natuurlijk altijd uit proberen door ze gewoon te vervangen :)

Ik denk dat je hem alleen maar kan zien door te wachten langs het spoor of de sporen in de 'verkeerde' richting af te rijden dus geduld zal je wel moeten hebben ;)

Geplaatst:
Super, hoe heb je hem gevonden?

Ingame bedoel je? Nja hoe het is gegaan uiteindelijk: Van Danny_k had ik al de nodige dff en txd alleen werkte dat niet met SAMI, maar blijkbaar wel met de IMG tool. Met de tut was het zo gepiept, meteen getest, het spel crashte in ieder geval niet. Aangezien ik al eerder had gesaved bij de Doherty Garage was het ook maar een kwestie van tijd voordat de Brown Streak met nu de Freiboxen erachter aan kwam rollen op het SF station. Blijkbaar was het dus een stuk simpeler dan ik dacht :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...