NilsHolgersson Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Mooi was die tijd Wicky de Viking Seabert Ovide en z'n Vriendjes Kijk uit malloot, een kokosnoot Boes Nils Holgersson Dommel David de Kabouter Teddy Ruxpin Ik ben op de nostalgische toer, wie weet er nog meer? Reageren
Pietje II Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 (bewerkt) Dat was niet uit grootmoeders tijd, dat was nog uit mijn tijd! Dommel en Boes zijn échte klassiekers. Die zijn zelfs nog op de leeftijd van 40 jaar leuk om te bekijken. De tekenfilmpjes van nu zijn eigenlijk alleen maar één en al kinderachtig geknok... Echt jammer dat die tekenfilmpjes van toen niet meer uitgezonden worden. Trouwens, ik mis Dino Babies! Boes Wie laat zich niet koeieneren? Boes, Boes, Boes, Boes! Dommel Kijk daar heb je Semafoor, met zijn vriendje Dommel. [...] Hier is Dommel, gek en rond. Heel dik, wit en rond. Vrolijk, hij heeft een hart van goud... Ik blijf het prachtig vinden Edit: Och ja, en Nils... die jongen die zo klein als een pink werd (geloof ik) en met dieren kon praten. Daar heb ik ook vaak naar gekeken, was een mooie serie. Trouwens, Calimero is ook zo'n klassieker. En de Smurfen: Ze hebben vroeger wat tekenfilms betreft niet stilgezeten We zijn zéker op de nostalgische toer. Edit 2 @ Preddy hieronder: Ach, natuurlijk. Alfred Jodocus Kwak was ook zo'n mooie. Bewerkt: 27 oktober 2007 door Pietje II Reageren
Preddy Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Hoe kan je Alfred J. Kwak er niet bij hebben staan En Barbabapa Snorkels Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Bij Mediamarkt heb ik voor weinig geld de complete series van Lucky Luke en Nils Holgersson in een DVD pakket weten te bemachtigen. Lucky Luke was denk ik écht mijn favoriet, omdat ik daarvan ook alle stripboeken spaarde. Reageren
LBG Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 In mijn oma's tijd hadden ze nog geeneens tv. Vroeger keek ik altijd bananen in pyama's. Reageren
PowerPats Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 lol dommel en boes dat brengen egt die oude herrineringen weer terug thanks voor het uploaden ik was ze anders al lang vergeten. trouwens zo oud zijn ze niet wasnt ik kom zkr niet uit grootmoeders tijd. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Afred J. Kwak is idd ook erg goed, vol verwijzingen naar op de opkomst van Adolf Hitler en Nazi-Duitsland. Eerst zie je dat niet zo, maar daardoor is het verhaal des te interessanter om later eens terug te kijken. Van Dinobabies heb ik eigenlijk het idee dat het pas op de buis kwam toen ik al op de middelbare school zat? Niet écht een klassieker imo. Reageren
Preddy Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Teenage Mutant Ninja Turtles , daar heb ik nog 2 films van op videoband. Ergens rond groep 3 of 4, als we dan een dag voor een vakantie een film mee mochten nemen, dan waren dat bij mij altijd die twee . 16 jaar oud zijn die dingen nu alweer. Over oud gesproken: 5, 4, 3, 2 , 1... Thunderbirds are go! Reageren
PowerPats Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 (bewerkt) kent iemand nog swat cats ? die was ook wel gaaf en volgens mij ook ergens uit die tijd ik zal kijken of ik een filmpje kan vinden. EDIT: ik heb hem http://www.youtube.com/watch?v=YUcEElPqSfM Bewerkt: 27 oktober 2007 door powerpats Reageren
Proximitus Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 (bewerkt) Aah de nostalgie, de nostalgie Alfred J. Kwak was zeker 1 van m'n favoriete. Leuk om naar te kijken en het programma gaf ook nog eens een kijk op de maatschappelijke en politieke problemen: De 2e Wereldoorlog moet wel de bekende zijn met Dolf (Adolf Hitler) en zijn kraaienpartij (NSDAP), de apartheid, de walvisvaart, armoede in afrika en al die conflicten in het Midden-Oosten Al die programma's waren leuk om naar te kijken, maar vergeet zeker deze niet: Bewerkt: 27 oktober 2007 door Proximitus Reageren
Scarface92 Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) Deze: Eeck The cat! Pieter post mag niet ontbreken! Tante soesa op Fox kids. Sap de Aardwortel Bewerkt: 28 oktober 2007 door GrandTheftTwanO Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) Pieter Post Het lijkt me ook geweldig om zoiets als werk te doen. Verhaaltjes bedenken en ze dan uitwerken met echte poppetjes en autootjes. Ik heb een hele tijd geleden al mijn Turtles en Biker Mice videobanden aan een buurjongen omdat ik dacht dat ik er echt wel te groot voor werd en ze toch nooit meer wou zien. Eigenlijk heb ik er nu wel spijt van, ik bedoel.. avonturen met Shredder, Bebop en Rocksteady vergeet je niet zomaar. Misschien ga ik ze terughalen als hij er zelf ook overheen gegroeid is. :$ Over Biker Mice gesproken; Bewerkt: 28 oktober 2007 door NilsHolgersson Reageren
Sandra Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Ik kon de tune van dit programma niet op youtube vinden, maar heb toch maar een bekend gedeelte genomen: Kinderen voor Kinderen: Reageren
Proximitus Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Tante Soesa is geen jeugd nostalgie, dat was gewoon ronduit irritant Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Swiebertje.....dat was echt uit mijn jeugd (de eerste serie). Daarnaast keek ik de Fabeltjeskrant, de Snorkels, de Freggles, de Smurfen, Ren-je-Rot, Stuif-es-In, Wicky de Viking, de Berenboot (ofzo iets) etc etc etc......ouwe zooi dus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.