Mirrrr Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 (bewerkt) Dit blijft mijn all time favorite! Ovide en zijn vriendjes.. Echt geweldigEdit deze blijft ook geweldig Bewerkt: 29 oktober 2007 door Mirrrr Reageren
Scarface92 Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 (bewerkt) Groep 3 rulez! Bewerkt: 29 oktober 2007 door GrandTheftTwanO Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Swiebertje.....dat was echt uit mijn jeugd (de eerste serie). Ik zei grootmoeders tijd, niet stapelbedovergrootmoeders tijd. :$ >>> Door GTA-Sheep: Oppassen he, ganzenkind <<< En wat te denken van Tom Sawyer Ik keek ook vaak naar een tekenfilm met een gemene (domme) wolf en een politieagent die de hele tijd donuts at, maar ik weet niet meer hoe dat heette. Reageren
Youp Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Ik, mik, more(n)land was briljant. Nog steeds wordt het in Groep 3 op mijn oude basisschool bekeken. Er is geen filmpje van te vinden, maar anders zou ik het toch niet mogen posten; het was namelijk echt eng. Een monster met een oog wat niet kan spellen, verzin 't maar eens. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Ik, mik, more(n)land was briljant. Nog steeds wordt het in Groep 3 op mijn oude basisschool bekeken. Er is geen filmpje van te vinden, maar anders zou ik het toch niet mogen posten; het was namelijk echt eng. Een monster met een oog wat niet kan spellen, verzin 't maar eens. Op youtube zijn er tientallen filmpjes van ik Ik, mik, more(n)land. Alleen waarschuw ik je wel de enge karbonkel! Aflevering 1:Klik Reageren
Proximitus Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Haha, dat programma ken ik nog wel. Dat keken we met groep 1 en 2 altijd samen op school, vond die Karbonkel zooo eng toen Vooruit, nog eentje dan maar Reageren
Froop Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Ik, mik, more(n)land was briljant. Nog steeds wordt het in Groep 3 op mijn oude basisschool bekeken. Er is geen filmpje van te vinden, maar anders zou ik het toch niet mogen posten; het was namelijk echt eng. Een monster met een oog wat niet kan spellen, verzin 't maar eens. Deze naam zocht ik al zo lang. Altijd leuk om op enge momenten te zeggen dat Karbonkel in het lokaal stond. Reageren
.Levi. Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Echt.. Wat mis ik die tijd van vroeger. Die programma's waren fantastisch, wat ben ik blij dat ik niet in het jaar 2000 ben geboren waarin al die kinderprogramma's allemaal van die enorm felle kleuren bezitten. Oldschool! Niet te vergeten, Ik, mik, more(n)land in groep 3. Zit nog allemaal vers in mijn geheugen. Reageren
Grove St. Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Al die programma's heb ik ook gezien, heel vaak Boes boes, Seabert en Dommel (wist niet de naam meer!). Prachtige programma's. Jammer dat ze die zoals toen niet meer maken. Prachtig! Blijf posten! Reageren
Mirrrr Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 En mijn favoriete serie Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, mijnheer? Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Ze mogen gewoon niet ontbreken. De leukste aflevering vind ik die wanneer een van de boeven de remmen van hun auto doorgesneden heeft. Dan springen ze eruit en zie je de wagen van een berg afrollen en op het eind ontploffen. Zag er echt fascinerend uit. Reageren
Youp Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Fijn dat ik zo veel mede Ik, Mik, Loreland fans bij me heb. Na eventjes zoekwerk wou ik wel weer eens een afleveringtje zien. Het bleek dus trouwens Loreland te zijn Deel 1: Deel 2: Deel 3: Mijn mening/reactie: Het eerste wat me opviel waren de grote neuzen en hoe nep het er allemaal wel niet uitzag. Verder vond ik het ook echt ontiechelijk saai, sommige stukjes dan. Andere stukjes waren wel leuk om te zien. Verders had ik Kabonkel toch wel wat enger verwacht. Iets waar ik wel onwijs om moest lachen was toen Kabonkel de klank "sch" uitsprak. Hij koste het zo wat uit. Naja, in ieder geval zijn het goede herinneringen, en het blijkt echt stimulerend voor je te zijn qua lezen. Wat ik me nog wel herinner uit de serie is het volgende (zonder die videos): Wanneer Mik zich in een ergens een soort van woestijn bevind, zie je zegmaar een rotsen poort. Mik loopt daar naar toe, en dan plotseling laat Karbonkel haar schrikken, waardoor de hele klas zich kapot schrikt. Verschrikkelijk moment wat me nu nog steeds is bij gebleven. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) Deze series keek ik vroeger: Bewerkt: 4 november 2007 door GrandTheftTwanO Reageren
Jantje III Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) Oja met Katootje ofzoiets was altijd in het weekend volgens mij zat ik daar elke keer met een croisantje, speciaal daarvoor haalde mijn moeder die daarvoor. Hier niet te vergeten mijn allerbeste vriend van vroeger Blinky Bill Hij was er niet in het Nederlands ik snap het niet echt hoe je youtube filmpjes erop zet want ik krijg helemaal niks moet ik de url er tussen zetten nouja. Hier is de link Blinky Bill Bewerkt: 4 november 2007 door Jantje III Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.