Gtaboy107 Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) Ik Mik Loreland FTW! Echt zo lol, Karbonkel vond iedereen eng, ik steeds zeggen: Karbonkeeel komt naar ons toe en gaat ons dood maken. Iedereen schrikken enzo, best leuk. Heb alle afleveringen hier op de DVD/Video nog en Binky Bill is ook zo leuk van vroeger. Plz laat de oude tijd terug komen!!! Ook Rekenverhalen was altijd leuk. Bewerkt: 10 november 2007 door gtaboy107 Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2008 ik keek toen cartoon network caurage het bange hondje en de powerpuffgirls Reageren
Forever GTA Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Biker mice from mars. Bobby,s world Power rangers -(soms wel eens) The powerpuff girls Alfred J. Kwak -(heel leuk, komt zo nu en dan nog eens) Bassie en Adriaan -(te veel herhalingen helaas dus vast wat gemist) David de Kabouter Honeybee Hutch Dinobabies Boes Snorkels Calimero -(soms) Popeye -(soms, komt zo nu en dan nog) Ducktales -(soms) The Flintstones The jetsons Fabeltjeskrant De troetelbeertjes -(soms) Winnie the pooh My little pony -(was wel leuk, afgezien dat het voor meisjes was) De smurfen Knabbel en Babbel was hier een serie van? -(komt zo nu en dan nog) Paulus de boskabouter -(niet veel denk ik) He-man -(kwan niet ver de serie) transformers -(was leuk maar zijn echt veel verschillende en niet erg lang) Samurai pizza cats Tom en jerry Deze zijn nog niet zo lang geleden. Dragonball z/gt *favo -(jammer dat het gestopt is) Digimon. Inspector Gadget -(komt zo nu en dan maar het is nieuw) sesamstraat -(vaak, weet niet waarom ik stopte (denk veel herhalingen) Muppet show -(zo leuk, helaas veel gemist, komt nog zo nu en dan) samson en gert -(soms) Kijk nog steeds foxkids-(betere naam dan- yetix rtl4, yorin, nicelodeon-nog steeds Heel wat Disney films Heel wat op cartoonnetwork, (dan is ie weg, komt ie terug ergens anders.) Ik heb er nog veel meer kom ik nu niet op. Wie keek er naar telekids, met irene moor en carlo boshard Daar keek ik vaak naar m,n zus heeft er wel eens een belspel spelletje gewonnen Jammer dat het stopte, maar er gaat iets rond dat het zou terugkomen. (Sorry maar ik kan geen klik link maken, hopelijk kan iemand dat doen anders.) Als je de dingen over vroeger wil zien, moet je hier eens heengaan. http://www.retrojunk.com/ http://www.kindertv.net/index.php?option=c...amp;Itemid=2959 Daar vind je vast een boel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.