PatrickW Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 Nog steeds fout, de condities voor de laatste twee missies zijn: "Copland" passed "Cap the Courier" passed, dus printworks completed van de volgende lijst moeten er minstens 5 zijn voltooid: Pole position completed Sunshine auto's completed ( na eerste export lijst ) Malibu completed (dus "the job" passed ) FilmStudio completed ( dus "G-spotlight" passed ) Taxi firm completed (dus "Cabmagedon" passed ) Cherry poppers completed ( dus meer dan 50 deals in 1 run ) Boatyard completed ( na eerste checkpoint race ) De rest van de eerder genoemde punten zijn wel nodig om 100% te halen, maar voor de laatste twee missies zijn dit de voorwaarden. De sourcecode heeft altijd gelijk [edit: door het verdwijnen van spaties was de layout onoverzichtelijk] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 Sorry, maar één ding klopt er niet, ik heb een keer de missies Cap the Collector en Keep your friends Close... al gehad zonder dat ik de Malibu had gehad. Volgensmij hoef je één bedrijf niet te hebben als je die missies wilt doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 sterker nog, je mag twee bedrijven overslaan, behalve the printworks. Ik heb van m'n vorige bericht even de layout aangepast, door het verdwijnen van de spaties was het onoverzichtelijk... maar het stond er al wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.-*Gtagamer*-. Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 Ik heb eens op een walktrough gelezen dat die Collectors eerst naar de Boatyard gaan, vervolgens naar Sunshine Auto's en dan naar de Malibu, als je dan er 2 niet hebt en ze hebben er één 'getaxed' wat gaan ze daarna dan doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MAD_STUNTER Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 bij de sunshine autos moet je alle races doen en bij de icecreamwagentje moet je over de 100 deals hebben om de icecreamhuis te krijgen !!GTA@SA FOUT! Lol: goed aantal: 50 hoef je er maar...! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 Dat zei Patrickw ook al, t!me. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 Ik heb eens op een walktrough gelezen dat die Collectors eerst naar de Boatyard gaan, vervolgens naar Sunshine Auto's en dan naar de Malibu, als je dan er 2 niet hebt en ze hebben er één 'getaxed' wat gaan ze daarna dan doen? Niks dan is de missie Failed.. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.