Jump to content

need to see it! end of the world!

Recommended Posts

Geplaatst:

apocalypse.jpg

zo, wat ziet onze toekomst er vredig uit :7

hmm.. 2 a 3 uurtjes aan gewerkt,, kleinschalig gedaan omdat ik geen zin had om erg in detail te treden..

wat vinden de mensen hier ervan? :cya:

Geplaatst:

Een mooie strakke tekst, die niet zo mooi uitkomt met het plaatje zelf. Ik hou persoonlijk wel van abstracte en strakke artworks. De planeet zelf komt hier dan ook mooi in terug, maar er omheen is het allemaal een beetje pixelig. Dat kun je mooi vinden, in mijn geval is dat niet zo.

Aangezien je er toch een hoop tijd aan hebt besteed zal ik mijn punt boven de 5 moeten houden, anders krijg ik weer mailtjes dat ik te streng en te kritisch ben van onze Moderators. Het idee komt natuurlijk vaker langs, een soort van komeet of wat het dan ook mogen zijn die op een planeet botst. Als gevolg een grote lichtflits, en de gehele mensheid die erdoor naar de klote gaat. Erg indrukwekkend allemaal, alleen zie ik dergelijke ilusies té vaak. En deze komt niet in de top 3 te staan.

Punt [5.5]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...