webbie 94 Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Hoi, ik ben bezig met de missie Madd Dogg waarin je een man moet opvangen voordat hij van een dak springt maar bij mij springt de man al in het filmpjre voordat ik er nog wat aan kan gaaan doen. Weet ieman hoe ik dit oplos? alvast bedankt
Dutchy3010 Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Hoi, ik ben bezig met de missie Madd Dogg waarin je een man moet opvangen voordat hij van een dak springt maar bij mij springt de man al in het filmpjre voordat ik er nog wat aan kan gaaan doen. Weet ieman hoe ik dit oplos? alvast bedankt Dan vrees ik dat je de RIOT-cheat hebt gebruikt... Daar is niets tegen te beginnen helaas, behalve een new game starten. Of, als je hem op de PC hebt, download een savegame: versie 1 versie 2
Visser23 Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 (bewerkt) Je zult over nieuw moeten beginnen. Je hebt de Riot Cheat gebruikt, deze zorgt ervoor dat er rellen komen. Je kan nu de missie niet meer halen. Je zult over nieuw moeten beginnen of een savegame downloaden. @Dutchy was me voor, wat maakt een halve seconde of minder nou uit Bewerkt: 27 oktober 2007 door visser23
cheetha Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Hoi, ik ben bezig met de missie Madd Dogg waarin je een man moet opvangen voordat hij van een dak springt maar bij mij springt de man al in het filmpjre voordat ik er nog wat aan kan gaaan doen. Weet ieman hoe ik dit oplos? alvast bedankt ja hebt een keer de riot cheat gebruikt en daarmee gesaved de enige optie is op nieuw te beginnen
webbie 94 Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 is het niet mogelijk om op een andere manier verder te komen door bijv een ander memory card of een nieuw spe,l kopen?
Dutchy3010 Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 is het niet mogelijk om op een andere manier verder te komen door bijv een ander memory card of een nieuw spe,l kopen? Heb je hem op de PS2? Dan moet je via ARMAX een savegame van internet afhalen... Een nieuw spel kopen heeft wat dit betreft geen zin, want met je dvd is niets mis. Alleen met je savegame, een andere savegame zou nog gewoon werken. Het is dus bij elke DVD hetzelfde...
webbie 94 Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Hoe moet ik dat dan doen die savegame eraf halen? en wat is de site van ARMAX???
Dutchy3010 Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik zie dat je inmiddels in een ander topic verder bent gegaan, in twee topics is wat overbodig:
Recommended Posts