gijsdegans Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 de missie madd dog kan ik steeds niet halen. Als ik wegloop springt hij steeds naar beneden. wie kan mij helpen P.s nog nooit een riot cheat gebruikt Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Springt hij in het filmpje? Loop snel naar de auto, schiet die man neer en rij naar het dak, kijk waar hij springt en vang hem op. Reageren
gijsdegans Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Springt hij in het filmpje? Loop snel naar de auto, schiet die man neer en rij naar het dak, kijk waar hij springt en vang hem op. soms in het filmpje soms er na. maar ik kom nooit bij die auto want, voordat ik er ben springt hij Reageren
Gijsso Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik heb dit ook gehad. Dit is een fout in het spel. Als je de Riot cheat hebt gedaan kun je deze missie niet meer doen : (. Als je het op de computer doet dan kun je een nieuwe savegame downloaden anders moet je het hele spel overnieuw doen. Check ff Wikigta.nl voor alle info. Reageren
webbie 94 Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik heb deze fout ook en ook nog nooit een riot cheat gebruikt mij is net verteld dt je een savegame kan downlouden van ARMAX Reageren
Gijsso Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Er was net een gast die een topic over dezelfde missie begon 20 min. geleden. Misschien had je eerst ff bij het subforum SA Missie Hulp en daarna naar beneden te scrollen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik heb deze fout ook en ook nog nooit een riot cheat gebruikt mij is net verteld dt je een savegame kan downlouden van ARMAX Als hij in het filmpje springt dan heb je de RIOT cheat gebruikt. It can't be helped. Je moet overnieuw, voor beide. Reageren
GTA007 Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 je moet gewoon op tijd daar staan en hem altijd blijven volgen naar waar hij gaat en wat is die riot cheat nu eigenlijk als je de witte walton van de missie madd dog in je garage zet wordt ie bulletproof Reageren
game~skater Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 je moet gewoon op tijd daar staan en hem altijd blijven volgen naar waar hij gaat en wat is die riot cheat nu eigenlijkals je de witte walton van de missie madd dog in je garage zet wordt ie bulletproof nog iets je hoeft hem neit tevolgen waar je moet staan springt hij ook... hij is heel de missie BP en dat blijft hij Reageren
MartyCeha Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 wat is die riot cheat nu eigenlijk Dat is de cheat STATEOFEMERGENCY. Hiebij gaan peds rellen (riots) stoken. Huizen staan in brand en peds rennen rond met tv's in hun armen. De politie treedt nu ook strenger op en mensen vermoorden elkaar. Ook ontploffen er veel auto's, en staan er veel in brand. De ambulace en de brandweer rukken veel uit. Normaal vindt dit plaats tussen de missie 'Riot' en 'End OF The Line', omdat agent Tenpenny is vrijgesproken, zelfs nadat er zoveel bewijs was van zijn duistere praktijken. Daar is het volk van Los Santos het niet mee eens, en gaat rellen stoken. Dit is natuurlijk gebaseerd op de rellen in Los Angeles in 1992, omdat de zwarte taxichauffeur Rodney King in elkaar was geslagen door blanke agenten. Het stond op video maar de agenten werden vrijgesproken. Hierna zijn er in LA ook rellen ontstaan. Als je dit verschijnsel via de cheat activeert, zullen de peds dus rellen trappen en wordt het dus chaos. Je kan deze cheat gebruiken, zolang je maar niet opslaat. Als je toch hebt opgeslagen, zul je in die savegame de missie Madd Dogg niet kunnen halen omdat deze dan meteen springt, en je geen kans hebt om hem te redden. Dan kun je naar de rest van de Story Line fluiten, en dus opnieuw beginnen. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 mischien een tip: ik sla altijd om de beurt op: eerst slot 1 dan 2 dan weer 1 dan 2 enz. zo kan je als er een foutje in komt altijd een spel ouder ophalen Reageren
jorrick Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Wat is een riot cheat???????Ik weet alles van sa behalve dit?? stuur mij ff berichtje via mijn profiel Reageren
Donwell Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 De 'Riot-cheat' zorgt ervoor dat er grote rellen zijn in San Andreas, die zich normaal afspelen tussen de missies 'Riot' en 'The End Of The Line'. Huizen staan in brand, mensen lopen woedend met TV's over straat, en gaat zo maar door. Dit is de enigse cheat die níet ongedaan kan worden gemaakt, en dus schadelijk is voor je savegame, o.a. voor de missie 'Madd Dogg'. Reageren
Visser23 Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 De riot-cheat is een cheat die zorgt dat bijv. de voetgangers gaan vechten. Door deze cheat is Madd Dog niet meer haalbaar. Hij gaat al in de 'cutscene' springen en kan je hem dus niet meer opvangen. Je moet overnieuw beginnen want er is niks aan te doen Reageren
game~skater Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 en ik heb gelzen dat je bij "tanker commander" catalina in de cut scene die vent al neer schiet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.