Jump to content

Wat vind jij van de DRAW DISTANCE in SA


STASKO

Wat vind jij van de draw distance in SA (hoever je kunt kijken in een game)  

47 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij van de draw distance in SA (hoever je kunt kijken in een game)

    • 1 Slecht
      19
    • 2 Goed
      44
    • 3 Maakt mij niks uit hoever ik kan kijken
      10


Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BrokenTable

    2

  • barry

    1

  • Bierkameel

    1

  • STASKO

    1

Aangezien het spel op de PS2 draait is het nog redelijk.

Jullie moeten er mee rekening houden dat de PS2 heel oud en sloom is.

Wel 10 keer zo sloom dan de dagelijkste huis pc.

Dus voor de PS2 is het nog redelijk dat die draw distance nog zo hoog is en dat het spel er zelfs op werkt.

Waarschijnlijk zal voor de PC de draw distance hoger zijn en het spel veel mooier zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat het op de PS2 is hel ok voor goed gekozen. Op de PC (en wellicht Xbox) was dit imo. totaal onacceptabel geweest.

Als je met ee Hydra vliegt gebeurt het regelmatig dat de grond er nog niet eens is, en de radar kan het ook niet bijbenen :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb maar gestemd op goed, want Joriz heeft wel gelijk.

Maar ik heb heel vaak dat ik met de hydra tegen bomen vlieg die er eerst niet waren.

En dat heb ik ook met de NRG 500, en dan knal ik op een paar gebouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het niet echt goed. Als je met een hydra over bebosde gebieden vliegt, heb je vaak dat je zomaar tegen een ontzichtbare boom knalt die pas na 3 sec. opduikt... :(

Als er spookauto's in het spel zitten vinden we het leuk, maar spook zijn niet gewenst :-)

Het zou idd. wel prettiger zijn geweest als er iig een omtrek te herkennen zou zijn geweest ja. Het heeft me veel Hydra's gekost.

Als ik nu beetje wil stunten zet ik maar Plane Damage (ARMAX, sorry) uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Slecht, in VC was dit nagenoeg gelijk.

Ik rijd soms op een straat, maar dan zonder stoep/weg. Dat komt na 2 sec. pas opduiken.

Met het rijden op een motor op hoge snelheden heb je ook last van auto's die plots verschijnen ( die je eigenlijk eerder had moeten kunnen zien )

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat vind ik ook, soms komen er uit het niets auto's te voorschijn en zie je ineens als je vliegt bomen en auto's tevoorschijn komen die als je normaal zo hoog vliegt wel kan zien ( in het echte leven)

dus tussen goed en slecht in

Bewerkt: door zerocooll
Link to comment
Delen op andere websites

Nja.. 'T kan natuurlijk altijd beter. Maar Joriz heeft een punt.

PS2 is oud, 't is eigenlijk de bejaarde onder de consoles op dit moment. :D (consoles uitgebracht tussen: 2000 & 2005 )

Dus we moeten maar gewoon blij ermee zijn. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen voor goed, ik vind het beter als in Vice City.

ja dat wel :huh:

Ondanks dat de beelden traag opbouwen kan je wel ver kijken.

Het is wat meer realtime door de regen etc.

bij mij regent het nooit

Kep goed gekoze maar ik vond dat van VC net at beter

dat was ook kleiner

maar dit is wel mooi licht

[EDIT door Lantyz: Quadropost (!!!) Samengevoegd. Je kunt dubbelposts voorkomen door de EDITknop te gebruiken]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel goed, want gta sa draait eenmaal op een oude console de ps2. Ik heb hem nou op de ps2, maar ik ga hem ook kopen voor de pc. Hij is daar veel mooier op je kan eventuele mods installeren dus ik vind de draw distance goed voor de ps2, maar voor de pc verwacht ik beter.

Link to comment
Delen op andere websites

zelf kijk ik iig niet erg naar de graphics maar naar de gameplay, en die is goed, dus het spel is goed, daarna komen de graphics die iets minder zijn, maar hij haalt allels uit je ps2 dus neem rockstar niks kwalijk

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...