Jump to content

Wat vind jij van de DRAW DISTANCE in SA


STASKO

Wat vind jij van de draw distance in SA (hoever je kunt kijken in een game)  

47 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij van de draw distance in SA (hoever je kunt kijken in een game)

    • 1 Slecht
      19
    • 2 Goed
      44
    • 3 Maakt mij niks uit hoever ik kan kijken
      10


Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BrokenTable

    2

  • barry

    1

  • Bierkameel

    1

  • STASKO

    1

ronduit slecht!!! :angry: slechter dan VC en III bij elkaar. Joriz heeft gelijk de PS2 is langgggggggggggggg achterhaald en is snel toe aan een opvolger. Tis gewoon een kwestie van sneller de nulletjes en eentjes berekenen. Maar wat soms echt slecht is is dat als je lekker cruised en er passeerd een vette wagen en je denkt yes die moet ik hebben, trekt aan je handrem gooit je bak in een 180 en dan....... :blink: weg vette wagen, whoeeehahahaaaahaha pathetic. Kijken of de Xbox of de PC iets beter kunnen rekenen. Don'get me wrong! t spel is ok beetje aan de makkelijke kant misschien maar ok.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het niet echt goed. Als je met een hydra over bebosde gebieden vliegt, heb je vaak dat je zomaar tegen een ontzichtbare boom knalt die pas na 3 sec. opduikt... :(

heb ook al gehad en als je met een hydra naar beneden stort is het wazig en na 3 seconden normaal :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

goed je kan ver kijken r* heeft met gta sa het beste van het beste uit de ps2 gehaald tyd voor de ps3 :D want ps2 idd al oud.

en dat stoepranden,gebouwen en bomen(snik zonden van mij hydra)na een aantal sec. pas komen zwaar irritant maar je had dat ook in gta3/gta vc ik denk dat we er altyd wel last van zullen hebben, ook in de nieuwe GTA als ie uberhaupt uitkomt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het goed maar ik heb gekozen voor dat het me niet uitmaakt hoe ver ik kan kijken hoewel als je met de Hydra aan het vliegen bent knal je ineens tegen een boom aan,da's heel vervelend <_< .

:gtasign: GTASA :gtasign:

Link to comment
Delen op andere websites

ronduit slecht!!!  slechter dan VC en III bij elkaar. Joriz heeft gelijk de PS2 is langgggggggggggggg achterhaald en is snel toe aan een opvolger. Tis gewoon een kwestie van sneller de nulletjes en eentjes berekenen. Maar wat soms echt slecht is is dat als je lekker cruised en er passeerd een vette wagen en je denkt yes die moet ik hebben, trekt aan je handrem gooit je bak in een 180 en dan.......  weg vette wagen, whoeeehahahaaaahaha pathetic. Kijken of de Xbox of de PC iets beter kunnen rekenen. Don'get me wrong! t spel is ok beetje aan de makkelijke kant misschien maar ok.

Weet wel zeker dat het op de PC en xBox beter zal zijn. Is met de meeste spellen zo, dat de PS2 achter blijft. Terwijl de xBox en PS2 toch nagenoeg rond dezelfde tijd uitkwamen, en allemaal maar blind de PS2 kopen en waarom? Betere marketing...

Tevens vind ik dat ze met een spel als dit, beter hadden kunnen wachten totdat de PS3 en de xbox2 komt. Waarschijnlijk ook dit jaar dus...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...