[BC]Kanoka Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 pls kan het naar me sturen ik zal het warderen met 2 minibike's for gta sa Reageren
GtaFan#1 Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 (bewerkt) Verstuurd Laat die minibike's maar hoor die hoef k niet;-) Bewerkt: 27 oktober 2007 door GtaFan#1 Reageren
[BC]Kanoka Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 OKE!!! :D:D:D:D:D:D:D:D Reageren
metal2you Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Post de american.gxt pls even ook voor mij??? Greetz Metal Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Post de american.gxt pls even ook voor mij???Greetz Metal Ik heb American.gxt voor je in de bijlage. Vergeet de volgende keer geen back-up te maken. American.gxt: Na het downloaden even uitpakken en kopiëren naar de volgende map: "C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Text". Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.