Politiehelikopter Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 (bewerkt) ik zag laatst een reclame van de landmacht. daar zit zo'n jongen aan tafel met een banaan. hij denk dat die banaan een geweer is, en hij draait helemaal door! zeker te veel gta gespeeld? :P:D:D Bewerkt: 27 oktober 2007 door Joriz onderwerp titel verduidelijkt
Ruwie Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Haha ja die heb ik ook gezien.. Ik vind die reclame's van de landmacht van ongeschikt of geschikt altijd supper vet
Juju Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Haha die is zoooo vet he Die kop van die gast is gewoon te grappig
PowerPats Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 hoezo is hij ongeschikt als hij goed met een wapen kan omgaan ?
.Sharingan Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 hoezo is hij ongeschikt als hij goed met een wapen kan omgaan ? Juist niet, hij schiet iedereen af zonder na te denken. Maar die ene is ook vet. Als een jongen op de bank ligt. En als de Pizza bezorger voor het raam staat, zn moeder belt, om de pizza te halen ofzoiets.
DaddyPimp Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Haha ik lach me kapot elke keer dat 'k die achterlijke vent zie
Wesley Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Hahaha, lol, je zult maar echt zo'n figuur aan de tafel hebben onder het ontbijten
Ruwie Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Dat hoef ik thuis niet te proberen aangezien mijn ouders alletwee dagelijks een ochtenhumeur hebben.. Als ik dat zou doen pakte ze banaan af braken ze die in tweeen en propte die (met schil en al) in elk neusgat een stuk
Politiehelikopter Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 hoe die met z'n tanden doet vind ik grappig, doet zeker een ak 47 na/?
Fiegel5 Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 weer zon heerlijk spam topic achja hij is wel leuk maar begint wel te iriteren en ik vind die van de alberthein leuker altijd
LBG Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 hoe die met z'n tanden doet vind ik grappig, doet zeker een ak 47 na/? Kan gewoon elke mitrailleur zijn. Maar wel een leuke reclame, vooral hoe hij op het laast ook echt rustig die banaan zsit te eten.
Rensch Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 hoezo is hij ongeschikt als hij goed met een wapen kan omgaan ? Sorry dat ik nog een berichtje achterlaat na een maand Maar moest toch nog even posten Het gaat er hier niet om of hij goed schiet. Heel veel mensen denken als ze aan oorlog denken, aan schieten. De jongen denkt dus 'soldaatje te spelen' aan tafel dmv een banaan te pakken en iedereen maar 'dood' te schieten. Maar het leger is heeeeeeeeeeeel wat meer dan alleen maar met een geweer schieten. Je moet juist wensen dat je nooit met je geweer hoeft te schieten als je in het leger zit Daarom is de jongen dus ongeschikt ... hij denkt alleen maar aan het schieten en de guns. Dat is de clu
Recommended Posts