Jump to content

Landmacht reclame van jongen met banaan


Politiehelikopter

Recommended Posts

hoezo is hij ongeschikt als hij goed met een wapen kan omgaan ?

Sorry dat ik nog een berichtje achterlaat na een maand :puh: Maar moest toch nog even posten ^_^

Het gaat er hier niet om of hij goed schiet. Heel veel mensen denken als ze aan oorlog denken, aan schieten. De jongen denkt dus 'soldaatje te spelen' aan tafel dmv een banaan te pakken en iedereen maar 'dood' te schieten. Maar het leger is heeeeeeeeeeeel wat meer dan alleen maar met een geweer schieten. Je moet juist wensen dat je nooit met je geweer hoeft te schieten als je in het leger zit :)

Daarom is de jongen dus ongeschikt ... hij denkt alleen maar aan het schieten en de guns.

Dat is de clu ^_^

24427597_0cba60d473_o.jpg

geintje hoor :$

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
  • 1 maand later...
Ik lach me ook echt kapot om deze reclame :puh: En dan eet hij aan het eind nog die banaan op xD (hoe eet je nou een wapen op :puh:)

Whaah, idd =]

maar in het begin snapte ik echt niet waarom het nou ongeschikt was en waarom nou weer geschikt?

dat snapte ik eerst echt niet.

maar nu wel x3

of ze geschikt/ongeschikt zijn voor de landmacht.

maar ik vind ze soms eigenlijk best wel om te lachen =]

Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht wordt het tijd voor een slotje? We hebben het hier tenslotte over een reclame uit 2007 die allang niet meer op de televisie te zien is...... :7 Je denkt altijd "ach, ze laten het topic wel met rust, ze posten niet meer". En dan doen ze het toch weer :cry: het is niet eerlijk......

Edit: van iemand wiens naam ik niet noem maar dat eindigd op owx en begint met een J verneem ik dat de reclame nog steeds te zien is.....tsja, wie ben ik dan? discussieer lekker verder dan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef Sheep in een punt wel gelijk, maar aan de andere kant heb ik zoiets van. Ook al is het een oude reclame er komen altijd wel weer leden op het forum die een mening over een reclame zoals deze hebben. Ook ik ben er hier een van. Ik persoonlijk vind het een slechte imitatie van waarom je afgekeurd zou moeten worden, omdat je een beetje lol hebt met een banaan wil niet gelijk zeggen dat je dan gek bent in je hoofd zoals die reclame naar mijn mening een beetje doet overkomen. Het is raar als je zo aan tafel zit, maar ik denk niet dat dit vaak gebeurt in het echt als iemand bij de landmacht zou willen gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Edit: van iemand wiens naam ik niet noem maar dat eindigd op owx en begint met een J verneem ik dat de reclame nog steeds te zien is.....tsja, wie ben ik dan? discussieer lekker verder dan :puh:

Omg.. En ik maar denken dat je een grap maakte.. =\

*Pang*

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...