Jump to content

Ground Zero?


Noa

Recommended Posts

Zal de Ground Zero er zijn in GTA IV?

Ik snap dat de Twin Towers er niet zijn omdat het zich afspeeld in 2007, maar de Ground Zero kan er misschien toch wel in zitten?

En wat vinden jullie ervan...? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar heeft gezegd dat 11 september nooit gebeurd is in het spel en nooit heeft bestaan. Dus dit topic is nutteloos.

Als 11 september nooit gebeurd is in dat spel waar zijn dan de twin towers :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar heeft gezegd dat 11 september nooit gebeurd is in het spel en nooit heeft bestaan. Dus dit topic is nutteloos.

Als 11 september nooit gebeurd is in dat spel waar zijn dan de twin towers :puh:

alsof rockstar de twin towers zou moeten namaken :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar heeft gezegd dat 11 september nooit gebeurd is in het spel en nooit heeft bestaan. Dus dit topic is nutteloos.

Als 11 september nooit gebeurd is in dat spel waar zijn dan de twin towers :puh:

Nee joh, Rockstar gaat ze er natuurlijk ook niet in zetten vanwege 11 september en daarom is 11 september nooit gebeurd in Gta Iv en bestaan de twin towers ook niet in Gta IV. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar heeft gezegd dat 11 september nooit gebeurd is in het spel en nooit heeft bestaan. Dus dit topic is nutteloos.

Als 11 september nooit gebeurd is in dat spel waar zijn dan de twin towers :puh:

Nee joh, Rockstar gaat ze er natuurlijk ook niet in zetten vanwege 11 september en daarom is 11 september nooit gebeurd in Gta Iv en bestaan de twin towers ook niet in Gta IV. ;)

kvind da nie eht logisch klinken,het is nooit gebeurt dus de twin towers zijn er niet,het zou moeten zijn,11 september is er wel gebeurd en dus staan de twin towers er niet in of ben ik zo fout??

Link to comment
Delen op andere websites

inderdaad.

in liberty city van gta 4 hebben de twin towers nooit bestaan, en de aanslagen zijn dus ook niet geweest, en er is dus ook geen ground zero. en daarom ook geen verwijzingen hiernaar. terrorisme speelt in gta 4 alleen lichtjes op de achtergrond af.

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar heeft gezegd dat 11 september nooit gebeurd is in het spel en nooit heeft bestaan. Dus dit topic is nutteloos.

Helemaal niet, als er een vraag wordt gesteld is er altijd een mogelijk antwoord te geven dus is het niet nutteloos

Link to comment
Delen op andere websites

inderdaad.

in liberty city van gta 4 hebben de twin towers nooit bestaan, en de aanslagen zijn dus ook niet geweest, en er is dus ook geen ground zero. en daarom ook geen verwijzingen hiernaar. terrorisme speelt in gta 4 alleen lichtjes op de achtergrond af.

Dat bedoelde ik maar ik kon die woorden niet vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...