Jump to content

www.imageshack.us

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

als ik een afbeelding via imageshack wil uploaden is hij echt wel een half uur bezig en dan loopt hij vast. :duh:

Kan iemand mij dan een andere manier geven hoe ik achter de URL Code kan komen van een afbeelding?

Of een andere manier om hem hier in een topic te plaatsen?

Ik heb echt van alles geprobeerd om een afbeelding in een topic te krijgen maar niks lukt. :@

Geplaatst:

Je kan de afbeelding ook gewoon op GTAForum uploaden, als bijlage bij je bericht. Post een bericht (of edit er één) en onder het vakje waar je je post kan typen, staat het bijlagensysteem. Even bladeren naar je afbeelding, uploaden en je afbeelding staat online. Je bijlagen kan je beheren via je instellingen en dan in het menu op Bijlagen klikken. :)

Geplaatst:

Ik heb een heel goede imageuploader waarbij je je helemaal niet moet aanmelden of andere dingen hoeft te doen. Het is even handig als Imageshack maar een stuk sneller omdat bijna iedereen Imageshack gebruikt. Ik heb het over Uploadhouse. Alles gaat hetzelfde als Imageshack, dus het zal niet moeilijk zijn.

Veel succes! :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...