Mister.X Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik heb een vraag. Is er een verschil tussen PS CS2 en PS CS3? Alvast bedankt >>> Door SummerBase: Verplaatst naar Graphics Algemeen<<< Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Natuurlijk is er een verschil tussen CS2 en CS3. CS3 is nieuwer en zal dus stabieler zijn, meer functies hebben en sneller zijn. Sommigen vinden echter CS2 prettiger werken dan CS3, anderen werken liever met CS3. Ik weet niet precies de verschillen, aangezien ik geen Photoshop gebruik. Je had het trouwens beter kunnen plaatsen in Graphics Algemeen, dus misschien dat een mod+ dit topic voor jou wil verplaatsen. Reageren
Mister.X Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ow. Bedankt. Ik dacht het is een software dus plaats ik het hier. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ow. Bedankt. Ik dacht het is een software dus plaats ik het hier. Het is ook software, maar het heeft meer met Graphics te maken. Ik heb zelf nog nooit met CS3 gewerkt. Volgens mij is hij nog in beta stage toch ? Maarja, alle tuts van nu, zijn gebaseerd op die van CS2. Reageren
Boris H. Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Ikzelf gebruik ook nog gewoon CS2. Alle tuts en dingen die nu in de omloop zijn zijn voor CS2 dus ik zie voorlopig geen reden om over te stappen op CS3. Pas als CS3 echt "ingeburgerd" is maak ik de overstap. Neem dus voorlopig gewoon CS2. Ik neem aan dat je hem "koopt" dus kan je later gewoon CS3 "kopen". Groetjes, Boris H. Reageren
Mister.X Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Ja, ik koop hem. Ik ga eerst de 30-trail-days proberen van CS2 en dan die van CS3. Kijken wat fijner is. Bedankt iedereen. Mr.X Reageren
M4X Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) Eigenlijk zijn de verschillen minimaal, er zijn een paar dingen toegevoegd aan CS3 maar daar blijft het dan ook bij. Als je een nieuwe gaat kopen dan raad ik je aan CS3 te nemen, omdat die het nieuwste is. Maar veel mensen hebben al erg lang CS2 of zelfs 7.0, omdat het gewoon fijn werkt als je er eenmaal gewend aan bent geraakt, en daarom vinden veel mensen (waaronder ik) het niet de moeite waard om CS3 te nemen. Maar als je nooit CS2 hebt gehad, dan moet je zeker CS3 nemen, wat een nieuwere versie kan nooit slechter zijn Bewerkt: 28 oktober 2007 door M4X Reageren
RonaldVC Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Het voornaamste verschil is dat CS3 volledig compatibel is met Windows Vista, omdat het overweg kan met de Aero Stijl van Vista. CS2 heeft dat niet en zorgt ervoor dat bij het starten van het programma Aero uitgeschakeld wordt. Bovendien heeft CS2 een bug die bij het starten van het programma steeds een melding over registratie verschijnt, ookal is CS2 geregistreerd.. Daarnaast is voornamelijk de lay-out wat veranderd. Functies en toepassingen zijn nagenoeg gelijk gebleven. Reageren
RealMasterRik Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 CS3 is vooral ook sneller en stabieler. Op mijn oude pc draait CS3 stukken beter dan CS2.. verder ziet het er wat leuker uit en het is wat gebruiksvriendelijker.. Reageren
falconer Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 (bewerkt) heej, Werkt er hier iemand met Photoshop SC3, zoja, wat is jullie bevinding daarin? Beter dan Photoshop SC2,zijn er veel turtorials, zijn de tools enz beetje hetzelfde. GR,Glenn >>> Door .Levi.: Topic samengevoegt.<<< Bewerkt: 8 november 2007 door .Levi. Reageren
Crankeye Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Het is allemaal haast hetzelfde. Stap over naar CS3. Trouwens wel een mooie nieuwe lay-out, de rest werkt hetzelfde. Reageren
Youp Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 Hier bestaat al nog een wel actief topic van; tjoef. Kort samengevat staat er dat de verschillen maar weinig zijn. Weinig toevoegingen, maar CS 3 is volledig compitabel met Windows Vista. Wanneer je begint raad ik je gewoon aan om met CS 3.0 te werken. Het heeft toch wel wat kleine toevoegingen en bugs verwijdert. De voornaamste reden om met CS 2.0 of lager te werken is omdat je aan de stijl/lay out gewend bent. Als je dan 3.0 pakt moet je overal weer aan wennen enzo, en dat is niet nodig aangezien CS 3.0 dus maar weinig meer extra's heeft. Jij bent nog niet gewend aan 2.0 dus kan je gewoon beter 3.0 nemen. In principe is het wel wat beter als CS 2.0 als je het vergelijkt denk ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.