Jump to content

Poorten openen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wij hebben thuis een E-Tech router van het type RTVP03 maar ik heb geen flauw idee hoe ik de poorten echt open kan maken. Ik kan in de instellingen pagina's en naar de pagina om poorten te openen.

[afbeelding vrijwillig verwijdert]

Maar als ik dan een bepaalde poort (bijvoorbeeld 7777) in typ, op Apply druk en dan met een internettest (klik!) kijk of de poort open staat, dan zegt hij dat hij nog steeds pot dicht is. Ik heb ook al op diverse sites tutorials gevolgt maar het mocht niet baten :(

Weet iemand een andere manier om de poorten te openen of hoe ik dit kan oplossen?

Greetz :sigaar:

>>> Door SummerBase: Verplaatst naar Software forum, omdat dit direct niks met hardware te maken heeft. Tevens... Is het niet verstandig om die afbeelding hier zo openbaar te maken, omdat er essentiële informatie over jouw router en tevens dus de toegang tot je pc op staat. Ik raad je dus aan om het weg te halen, voor je eigen veiligheid. :)<<<

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

het kan zijn dat ze in je router geopend zijn maar nog niet in je windows firefall en mischien nog een andere firewall. Daarin moeten ze ook worden geopend anders zal die blijven zeggen dat ze niet geopend zijn.

Wij hebben thuis een E-Tech router van het type RTVP03 maar ik heb geen flauw idee hoe ik de poorten echt open kan maken. Ik kan in de instellingen pagina's en naar de pagina om poorten te openen.

[afbeelding vrijwillig verwijdert]

Maar als ik dan een bepaalde poort (bijvoorbeeld 7777) in typ, op Apply druk en dan met een internettest (klik!) kijk of de poort open staat, dan zegt hij dat hij nog steeds pot dicht is. Ik heb ook al op diverse sites tutorials gevolgt maar het mocht niet baten :(

Weet iemand een andere manier om de poorten te openen of hoe ik dit kan oplossen?

>>> Door SummerBase: Verplaatst naar Software forum, omdat dit direct niks met hardware te maken heeft. Tevens... Is het niet verstandig om die afbeelding hier zo openbaar te maken, omdat er essentiële informatie over jouw router en tevens dus de toegang tot je pc op staat. Ik raad je dus aan om het weg te halen, voor je eigen veiligheid. :)<<<

Windows Firewall uitgezet?

http://portforward.com/english/routers/por...RTVP03index.htm

Bewerkt: door Ewoud

Jazeker, de site die je gaf heb ik overigens gebruikt om de router te configureren. Inmiddels is er al wel een beetje 'progress' want de test die ik draai geeft nu in ieder geval aan dat de computer zichtbaar is voor anderen maar dat anderen er geen toegang tot hebben. En het liefste heb ik dat wel want ik wil een SA:MP server runnen :cab: Iemand nog suggesties?

[edit] Inmiddels is de poort open voor SA:MP en dat was eigenlijk wel het doel dus het probleem is opgelost ^_^ iedereen bedankt voor de hulp :)

Bewerkt: door Galiorix

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...