frankgtasanandreas Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 als ik big smoke vermoord heb dan loop ik snel naar beneden (ik ben fireproof) maar ik kan de cheat HESOYAM (max health en max armor) dan niet gebruiken op de een of andere manier, weet iemand hoe ik zonder dood te gaan naar beneden kom?? (op wikigta stond: zet instellingen laag, maar mijn grafische kaart is slecht dus de instellingen zijn zo ie zo al laag) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 als ik big smoke vermoord heb dan loop ik snel naar beneden (ik ben fireproof) maar ik kan de cheat HESOYAM (max health en max armor) dan niet gebruiken op de een of andere manier, weet iemand hoe ik zonder dood te gaan naar beneden kom?? (op wikigta stond: zet instellingen laag, maar mijn grafische kaart is slecht dus de instellingen zijn zo ie zo al laag) Maar je hoeft ook niet perse cheats te gebruiken, want als je het gewoon slim speelt, is het ook wel zonder te doen. Naast de Firefighter kun je ook nog de Paramedic doen, hiermee word je health-balk vergroot. Daarnaast vind je onder andere op de plek waar je Big Smoke neerschiet een kogelvrij vest, en je vindt tevens nog enkele health-hartjes die je op kunt pakken (is wel even zoeken). Het enige wat je eigenlijk moet doen, is dekking zoeken. Gezien het feit dat je fireproof bent, heb je veel meer tijd te besteden om beneden te komen. Het gaat er dus niet om, om zo snel mogelijk beneden te zijn, want je redt het makkelijk in de tijd die je hebt. Doe dus rustig aan, en haast je vooraal niet! Floor 3 is sowieso wel gemakkelijk te doen, maar let op de memebers met shotguns, deze zijn namelijk erg irritant. Bij Floor 2 kun je vanaf boven iedereen neerschieten. Als het goed is, zie je iemand met een brandblusser. Schiet deze neer, en ga vervolgens voor het 'raam' staan. Vanaf dat punt (dus voor het gaas) schiet je iedereen neer die je in je gezichtsveld hebt (dat is vrijwel iedereen). Maak regelmatig gebruik van de optie om te bukken, bijvoorbeeld tijdens het herladen. Bij Floor 1 moet je naast de ingang gaan staan die de kleine ruimte van de grote onderscheid (hoop dat je weet wat ik bedoel). Vanaf daar schiet je iedereen één voor één neer. Dat betekent dus dat je iemand neerschiet, en vervolgens weer dekking zoekt. Erg slim, en bovendien effectief. Let op: Er staat nog wel twee man boven, let daar ook goed op. De begane grond is erg gemakkelijk, en moet eigenlijk geen probleem zijn. Misschien niet helemaal een antwoord op je vraag, maar ik hoop dat je er wel wat mee kunt. Misschien heb je de cheat zelf niet helemaal goed ingevoerd, een typfout is snel gemaakt immers. Eventueel kun je ook nog een trainer gebruiken, mocht de cheat het echt helemaal niet doen. Maar probeer eerst eens hetgeen ik hier beschreven heb, misschien dat je die cheats dan helemaal niet nodig hebt. Heel veel succes! Reageren
groveWILLEWETER Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 als ik big smoke vermoord heb dan loop ik snel naar beneden (ik ben fireproof) maar ik kan de cheat HESOYAM (max health en max armor) dan niet gebruiken op de een of andere manier, weet iemand hoe ik zonder dood te gaan naar beneden kom?? (op wikigta stond: zet instellingen laag, maar mijn grafische kaart is slecht dus de instellingen zijn zo ie zo al laag) heb je de code van onsterfelijkheid al?? die vind je op wikigta Reageren
X-boy Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 (bewerkt) Inderdaad dat is deze site: Klik hier! Op deze pagina kun je alle cheats van GTA vinden. Laat ik je het zoeken besparen, de code is BAGUVIX. X-boy Bewerkt: 29 oktober 2007 door X-boy Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 .. sorry voor de lange link maar ik weet nog niet hoe ik hem kan veranderen in bijvoorbeeld Klik, kan iemand me daar even een PB over sturen of een link naar weer het staat op deze site.. Wellicht wat offtopic, maar ik heb jouw vraag direct even toegevoegd aan de helpfiles die je op ==> deze <== pagina kunt vinden (helemaal onderaan). Reageren
frankgtasanandreas Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 hoe kan ik goed dicht bij de brandweerwagen blijven (ik gebruik cheats!!) moet ik misschien een andere auto?? of andere tips ik hoor het graag frank (ik heb het opgeslagen dus ik kan meteen bij de brandweerauto beginnen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Gewoon carren en zo weinig mogelijk slingeren met je auto , niet met Tenpeny mee gaan door de bochten die hij maakt in het tegen verkeer. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Het werkt in principe zo, waneer je dichtbij de brandweer auto blijft zal hij harder gaan rijden zodat je weer wat afstand krijgt. En als je sloom rijd zal de brandweer auto zachter gaan rijden, het is de kunst om in het begin dus de brandweer wagen sloom te volgen, en als Sweet aan de brandweer wagen hangt harder gaat rijden. Je kan Sweet meteen opvangen als hij door de politie agent wordt aangevallen op de brandweer auto, probeer dan zo hard mogelijk te rijden, en zo onder Sweet te rijden. Je kan hem dus altijd opvangen, als dit niet wil lukken kan je het proberen met de tips van Wikigta, >Klik< . Reageren
frankgtasanandreas Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 en als ik sweet het opgevangen dan moet ik van alles kapot schieten hebben jullie daar nog tips voor?? >>> Door _KoE_Mzungu: Twee topics over één missie is niet nodig, beperk je in het vervolg gewoon tot één topic. Topics samengevoegd. <<< Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Ja schiet eerst altijd de moteren neer , en word niet zenuachtig als het niet lukt. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 (bewerkt) Probeer je niet te storen aan de ventjes met de molotov coctails, deze doen nauwelijks schade aan je auto (Probeer je meer te focussen op de politieauto's en mensen met geweren. Deze zijn het ergste. Van je achtervolgers in voertuigen kun je de banden ook leegschieten, in de hoop dat ze ergens tegenaan knallen. Maar aangezien je oneindige munitie hebt, kun je gewoon blijven schieten op de auto's waardoor ze best snel ontploffen. Zeker geen cheats gebruiken. Als je de cheat HESOYAM gebruikt in de auto zal hij ontploffen (normaal heeft dit het effect dat de auto weer gerepareerd is). Bewerkt: 29 oktober 2007 door MartyCeha Reageren
X-boy Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 .. sorry voor de lange link maar ik weet nog niet hoe ik hem kan veranderen in bijvoorbeeld Klik, kan iemand me daar even een PB over sturen of een link naar weer het staat op deze site.. Wellicht wat offtopic, maar ik heb jouw vraag direct even toegevoegd aan de helpfiles die je op ==> deze <== pagina kunt vinden (helemaal onderaan). Okay, maar ik heb al een PB gekregen Reageren
Beany Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Probeer je niet te storen aan de ventjes met de molotov coctails, deze doen nauwelijks schade aan je auto (Probeer je meer te focussen op de politieauto's en mensen met geweren. Deze zijn het ergste. Van je achtervolgers in voertuigen kun je de banden ook leegschieten, in de hoop dat ze ergens tegenaan knallen. Maar aangezien je oneindige munitie hebt, kun je gewoon blijven schieten op de auto's waardoor ze best snel ontploffen. Zeker geen cheats gebruiken. Als je de cheat HESOYAM gebruikt in de auto zal hij ontploffen (normaal heeft dit het effect dat de auto weer gerepareerd is). Goed dat je het zegd Had het bijna gedaan Trouwens wel slim bedacht van de makers Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.