Jump to content

Standaard command blokeeren

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een klein en irritant probleempje sommige spelers jatter cordinaaten op bepaalde plekken en voertuigen met de commands /save.

Is het mogelijk om die command te blokeeren?

BVD

Geplaatst:
Hallo,

Ik heb een klein en irritant probleempje sommige spelers jatter cordinaaten op bepaalde plekken en voertuigen met de commands /save.

Is het mogelijk om die command te blokeeren?

BVD

Uhmm volgende mij is dat niet echt mogelijk,, Tja maak niet uit eigelijk , als jij een NRG-500 voor piratenschip heb en ik ook.. kan ej niet zeggen dat ik je na-aap doet iedereen... dus denk niet dat mogelijk is!

Geplaatst:

Volgens mij zit dit command hardcoded in alle servers, enorm moeilijk te kraken dus.

Een oplossing voor jou probleem, bij elke server zit ook standaard de optie '/rcon kick [id] [reason]' en het command '/rcon ban [id] [reason]'. Als je dit doet, kunnen ze ook niet verder alles wegnemen.

Succes. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij kan je wel via de OnPlayerCommand callback wel het een en ander returnen door 0 te returnen als het command /save wordt aangeroepen dus:

if(strcmp(cmdtext, "/save", true) == 0)
{
 SendClientMessageToAll(0xDEEE20FF, "Command /save isn't allowed!"); // Delete deze regel als je de tekst niet wil zien
 return 0;
}

Ik heb het niet getest maar ik neem aan dat dit toch wel zou kunnen werken. :Y

Edit: Ow :$

Bewerkt: door Argon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...